21 Haziran 2013 Cuma

esse alışverişi / büyük esse inidirimi


esse en sevdiğim mutfak-ev-yaşam mağazalarından

Seramik tencerelerini bayıla bayıla kullanıyoruz :)
Tavaları, çatal bıçak takımları ve daha fazlası ...

Bu hafta esse indiriminden faydalanalım dedik.

3'lü cezve takımı 29 TL ye inmişti, almasak olmazdı.




 Seramik tavalardan bir de çift saplı sahan ihtiyacımız vardı, onlar da indirimde 29 TL 




Bademin özel pişirilen yemekleri için küçük tencere, fiyatını hatırlamıyorum, 20 - 30 TL arası olması gerek 



Bu tatlı kırmızı emaye tencere hem plastik kapağıyla saklama kabı görevi de görüyormuş.
Diğer kırmızı seramiklerimizle uyum sağlar diye düşündüm, bu da küçük bir tencere sayılır






Bademin kim bilir kaçıncı kaşığı :)




Yemek takımlarını da çok beğendik 






esse alışverişimizi böylece tamamladık



Kahvaltımızda yeni sahanımızla peynirli omlet...




Seramik tencerelerle ilgili önemli not: 
lütfen bulaşık makinesinde yıkamayın...
Elde yıkamada da çok kolay temizlendiğini göreceksiniz. 
Seramik tencere ve tavalar kesinlikle yanmıyor, tecrübeyle sabittir :) bir kaç kez altını açık unutmuşluğum var da :)


bademlebuduk

4 yorum:

  1. Essenin ürünlerini beğeniyorum:) kendime kahve makinası almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elektrikli aletlerde de başarılılar, bir kitchen aid leri var ki dillere destan

      Sil
  2. Benim de çeyizimde esse nin bir çok ürünü var. Güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..