15 Ekim 2020 Perşembe

oversize büyük beden midir?

Eşimin doğum günü öncesi hediyesini titizlikle seçmeye çalışır, her ikimize de uygun olmasını tercih ederim. Yani onu aldığım hediye hem onun için hem de benim için kullanışlı ve bir anlam ifade ediyor olmasını isterim. Biz ikimizde takım giyinmeyi hatta çocuklarla takım halinde giymeyi çok seviyoruz ve sıklıkla tercih ediyoruz. 


Bu yıl 39 yaşına girecek olan eşime ve kendime eşofman takımı aldım. Hafta sonları yürüyüşlerde kullanırız diye rahat bir model seçtim. Aslında renklerin canlılığı, takımın kalitesi çok iyi olduğundan hafta sonu gezmelerinde de keyifle giyeriz. Rahat edelim diye "oversize" bir model seçtim. İnstagram sayfasında ürünlere bayıldığım @gothamtr siparişlerim tam zamanında geldi ve renkler göründüğünden de güzel çıktı. 

Pazar günü çocuklarla parka gittiğimizde Badem kızımın çektiği fotoğrafları sizlerle de paylaşıyorum, özellikle herhangi bir filtre ya da düzeleme uygulaması kullanmadım, bilginize... 

oversize takımlar



Peki nedir bu oversize modası? 

Oversize demek büyük beden demek midir? 

Öncelikle oversize ve büyük beden çok karıştırılan iki kavram olduğunu söylemeliyim. Oversize, model olarak salaş, ekstra rahat ve olması gerekenden biraz daha büyük parçalar anlaşılmalı. 




Oversize parçaları kullanırken dikkat edilmesi gerekenler: 

Eğer üstünüzde oversize kullandıysanız altınız dar kalıp olmalıdır. Bizim eşofman altlarımız oversize değil mesela, dar görünen ve dar paça. İçi de polarlı olduğundan sıcacık ve yumuşacık bir eşofman altı. 

 Hem rahat hem de şık çok fazla seçeneği ile biz www.gotham.com.tr çok sevdik. Sitedeki rengarenk kombinlere göz gezdirmenizi tavsiye ediyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum yazan eller dert görmesin..