13 Ekim 2021 Çarşamba

doğum günü hediyesi

Ekim ayı bizim için oldukça özeldir. Öncelikle cumhuriyetimizin kuruluş yıl dönümü! Doğum günleri nedeniyle de her hafta neredeyse bir kutlama olduğundan biraz da masraflıdır diyebilirim. Eşimin, ablamın, eniştemin doğum günleri bu ayda kutlarız. Bir de rahmetli anneciğimi de anmadan geçemeyeceğim, o da 29.Ekim doğumlu... 


Agua di polo alışveriş yorumları




Herkese ve tabi kendime de tek bir markadan sipariş vererek bu ayın doğum günü hediyelerini de tek kargo ile halletmiş bulunuyorum. Öncelikle eşim için bir kol saati ve parfüm düşündüm. Meşhur alışveriş uygulamalarında gezerken Aqua Di Polo markasından güzel bir saat buldum. Güzel de bir indirime girmiş, kaçırmamak için sepete attım. Baktım ki aynı markanın parfümleri de var. Hemen parfümü de ekledim. Hafif, şık görünümlü bir erkek saati seçtim. Kendime de rose gold renkte dijital bir saat düşünüyordum hepsini tek markada bulunca tabi ki kaçırmadım. Benim seçtiğim saatte sadece 15.000 den fazla yorum vardı! Demek ki bu markayı keşfetmekte ben çoooook geç kalmışım... Saatin paketlemesi hakkında endişeliydim ancak ertesi gün kargoya verilen saatin özenle paketlenmiş halde bana sorunsuzca ulaşması içimi rahatlattı. Kargo taşıma şartları nedeniyle kutusuz ancak baloncuklu pakette korunaklı şekilde geldi ürünler. Saatleri henüz kullanmadığımız için ürün kalitesi vs hakkında bilgi veremiyorum ancak kargo sorunsuz ve paketleme gayet güzeldi. Biraz kullandıktan sonra deneyimlerimi sizinle paylaşırım. 

Aqua di Polo erkek saati

Aqua Di Polo markasında ürün çeşitliliği öyle fazla ki diğer ürünleri de denemek istedim. Bir diğer siparişim de kadın parfüm, deodorant, kolonya ve çanta üzerine oldu. 

Mandarin deodorant kolonya hakkında olumlu yorumlar almıştım zaten. Denemenin tam zamanı diyerek sepete önce onu ekledim. 

En çok olumlu yorum alan kokulardan La Rocca eau de parfum ve deodorant da sepetime eklendi. 

Arabada kullanmak için mis kokulu bir kolonya seçtim. Misafire ya da günlük hayatta da kullanılacak Bamboo Green Tea de benim size tavsiyem olsun, kokusuna bayıldık.

Aqua di Polo deodorant


Aqua di Polo marka ürünleri


Bir blogger için her yerde her zaman yazmak çok önemli değil mi? Laptop çantamı da yenilemek için bu güzel indirimleri kaçıramazdım... Laptop çantasını sırta takılır tercih ediyorum. En az iki tane de gözü olmasını gerekli görüyorum, malum şarj aletleri vs az yer tutmuyor. Bu nedenle çantayı da kullanışlı buldum. Suya dayanıklı kumaş zaten olmazsa olmazımız!

Aqua di Polo laptop çantası



İşte ev ekonomisini de düşünerekten indirimlerden faydalanarak tek marka üzerinden alışverişimi tamamladım. Kargonun hızlı gelmesi, ürünlerin iyi paketlenmiş olması benim için çok önemliydi, bu nedenle tavsiye edebilirim. Keyifli günler diliyorum...





3 yorum:

  1. hiç kullanmadığım bir marka ama boynerde hep görüyorum..

    YanıtlaSil
  2. Güzel günlerde kullan canım. Mutlu sağlıklı yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
  3. ne kadar çok çeşit ürünü olan bir markaymış öyle
    saatlerini duymuştum ama kolonya, parfüm ve çanta gibi ürünleri de olduğunu hiç bilmiyordum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..