18 Temmuz 2016 Pazartesi

yaz tatilinde evde

Yaz tatili ile anneler ve çocuklar için evde neler yaparız telaşı başladı bile! Bizim evde de okulu tatil olan genç bir kız var. Her güne ayrı bir etkinlik arayışındayız çünkü evde sıkılıyor...

Bade ile okullar kapandığından beri hareket halindeyiz. Henüz tatile de gitmediğimizden evde eğlenceli bir şeyler yapmaya çalışıyoruz. Öğle saatlerinde dışarı çıkmıyor, öğleden sonra dondurma yemek için dışarı çıkıp biraz da parkta geziyoruz. Okul arkadaşları ile görüşmeye çalışıyoruz. Bazen de evde yalnız kalıyoruz maalesef. İşte tam da böyle bir dönemde kapımıza gelen kargo paketi yüzümüzü güldürdü...
Play-Doh Town Serisi itfaiye


Play-Doh Town Serisi
Badem kızım arkadaşı ile evde evcilik oynarken gelen bu sete çocuklar kadar ben de bayıldım. Çocuklar oyun hamurları ile oynamayı sever. İtiraf edeyim ben de seviyorum :) 
Play-Doh Town setlerindeki figürler, araçlar ile çocuklar kendi hayal şehirlerinde hayatı şekillendiriyorlar. 
Yaratıcılık ve hayal gücünün gelişmesine katkısı olan oyun hamurları ile eğlence garanti! 
Ben de çocukların sevincine ortak olup onlarla hemen Play-Doh Town setlerinden dondurmacı arabası ile kendi hayalimdeki dev dondurmayı hazırladım. 
Kızlar da pizza yaptılar. Pizza setinde farklı kalıpları kullanarak çeşitli menüler oluşturdular. 
Şehrin itfaiyesinde de itfaiyeci figür için hemen bir fincan kahve hazırladık.
Çocuklar farklı kalıplarla çeşit çeşit eserler çıkardılar ortaya. Çok eğlendiler.
Play-Doh Town Serisi kuaför


Play-Doh Town serisinde neler var?


  • İtfaiye Merkezi
  • İtfaiye Arabası
  • Dondurma Arabası
  • Pet Shop
  • Polis Memuru
  • Pizzacı
  • Kuaför


Tüm seriye sahip olmasanız da kendi özel şehrinizi oluşturmanız çok kolay. Bizim şehre eklemek istediğimiz Play-Doh Town kuaför de ilk fırsatta alınacaklar arasında. Şehirdeki figürlere rengarenk saç modelleri yapmamız gerek :)

Hayal gücünün sınırları yok...

Sizin tatil nasıl geçiyor? 






2 yorum:

  1. yazın tüm annelerin sıkıntısı sanırım :) bu sete bayıldım çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  2. çok güzel bir set biz bayılıyoruz

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..