12 Temmuz 2016 Salı

Yeni Pastel ürünleri ve güzel bir haber

Pastel Kozmetik ilk mağazasını İstanbul / İstiklal Caddesi'nde açıyor. Üstelik Yeni Pastel ürünleri de mağazada bulunabilecek. Pastel pek çok noktada kolayca bulabildiğimiz bir marka idi ancak şimdi mağazalarıyla daha da yakınımızda olacak. İlk Pastel mağazası İstiklal'de Örs İş Merkezinde açılıyor.


Pastel bu güzel haberi ve yeni ürünleri bizimle paylaştı. Merakla paketi açarken karşımızda yaz renkleri göreceğimizi tabi ki tahmin etmiştik, yanılmadık. Paketteki ürünleri birlikte inceleyelim mi?

Marsilya
Pastel Ruj Laboratuvarı yarışması 1.'si Alara Bozkuş imzalı Marsilya isimli ruj yakında raflarda olacak. Pastel paketimizde en başta ilgimi çeken ürünlerden oldu. Renge bayıldım, süper.

Pastel Oje
Nude ojeleri seviyorum. Paketteki bordo ve yeşil ojeler de çok şirin. 

Pastel Nude tekli farlar
16 farklı seçeneği olan tekli Nude farlardan benim paketimde;
no:79 Dazzling ışıltılı bakır tonlarında
no:82 Fairy açık krem rengi
no:77 Dark Coffee koyu kahverengi 
Hali hazırda Pastel 6lı Nude far setini kullanıyorken en sevdiğim 2 tonun da yeni pakette olması beni çok memnun etti.

Pastel Lip&Cheek Color Stick - Krem Allık
Krem allık daha önce kullanmamıştım. Yaz boyunca da kullanır mıyım, sanmıyorum. Yaz sonu mutlaka kullanacağım. Ruj olarak da kullanılıyormuş ancak renk olarak benim kullanacağım bir ruj değil gibi. Yine de tatil çantama alacağım, bronz tende hoş durabilir. No:415

Waterproof Color Maskara - Yeşil
Gençliğimizde :) - şunun şurasında birkaç yıl önce diyeyim - renkli maskara kullanırdım. O zamanlar mavi maskara ve özellikle elektrik mavisi çok popülerdi. Şimdi yine renkli kirpikler favorim olur mu?


Tüm bu ürünlerin uygulaması ile dudak parlatıcılar ve concealer için takipte kalın. Hem bu yaz hem de yaz sonu kapatıcılar, allıklar, renkli farlar ile bol bol haşır neşir olacağız. İnstagram/bademlebuduk takip edebilirsiniz.

Pastel mağazasındaki yeni ürünleri inceleme fırsatını kaçırmayın. Yeni mağazalar da yakında hizmete açılacak...



2 yorum:

  1. ben de pakettekilerle makyaj yaptım bugün tekli farlar süper :-))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi de çok güzel, mutlulukla kullanın :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..