28 Temmuz 2016 Perşembe

şipşak ayak bakımı: Scholl Velvet Smooth Elmas Taneli

Anne olunca çoğu zaman ne elinizi ne ayağınızı görüyor, saçınıza yaptığınız basit bir topuz ile günü bitiriyor ve bu halinizden de pek şikayetçi olamıyorsunuz. Neden mi? Çünkü şikayetçi olmaya bile vaktiniz olmuyor. En azından benim böyle :) Evde yapılan ufak tefek bakımları saymazsak tabi... Uzun zamandır denemek isteyip de bir türlü fırsat bulamadığım Scholl Velvet Smooth Elmas Taneli Elektronik Ayak Törpüsünü nihayet kullandım ve deneyimlerimi de sizin için yazdım. 

Biri 6 yaşında diğeri 5 aylık 2 bebeğiniz varsa hem bakım yapmak hem de bunları yazmak bir lüks, öyle değil mi? Bir yandan da terapi! Yazmak da paylaşmak da bana iyi geliyor, keyifle okumanızı dilerim:

En son ne zaman pedikür yaptırdığımı hatırlamıyorum. Sık sık bu işlemleri yaptıran biri olmasam da yaz başında mutlaka pediküre giderim. Uzun bir süre de beni idare eder. Televizyonlarda reklamını gördüğüm Scholl elektrikli törpüyü ben de çok kadın gibi merak ediyordum. Kullanımının bu kadar kolay olduğunu bilseydim çok daha önce denerdim. 
Scholl elmas taneli elektrikli ayak törpüsü paketinden pilleriyle beraber çıktı. Batarya bölümündeki emniyet kağıdını aldıktan sonra cihaz kullanıma hazır hale geliyor. 
scholl törpü kullananlar


Scholl Velvet Smooth Elmas Taneli Elektronik Ayak Törpüsü nasıl kullanılır?

Yere serdiğim bir örtü üzerinde bana göre pamuk gibi olan topuklarıma kullandım Scholl törpüyü. Kısa süreli uygulama sonucunda pamuk gibi ne demekmiş gördüm diyebilirim. Diğer ürünü yani elmas taneli olandan önce bulunanı denemediğim için ikisini karşılaştıramıyorum ancak elmas taneli olanın ne kadar yumuşak çalıştığını gönül rahatlığıyla söyleyebilirim.


Scholl Velvet Smooth Elmas Taneli Elektronik Ayak Törpüsü nasıl temizlenir?

Uygulama sonrası başlıktaki pembe butona basarak törpü kısmını çıkardım. Bölgedeki ölü deriyi ve törpünün üzerini ıslak mendil ile temizledim, kuruduğundan emin olduktan sonra geri taktım. Böyle de kolay imiş temizlik işlemi! Koruma kapağını da takarak çantasına yerleştirdim.


Scholl Velvet Smooth kullananlar


Scholl Velvet Smooth Yardımcı Bakım Ürünleri

Topukları ölü deriden arındırdıktan sonra baktım bebeğim hala uyuyor hemen yardımcı bakım ürünleri incelemeye başladım.

  • Scholl Velvet Smooth Günlük Nemlendirici krem 60 ml ambalajında, tüpte. Losyon yapısındaki nemlendiriciyi tüm ayağıma kullandım. Losyon gibi çabucak emildi. Ferah bir kokusu var. Yatağımın baş ucundaki komidine koydum kremi, aklıma geldikçe süreceğim.
  • Scholl Velvet Smooth Yoğun Serum 30 ml ambalajında. Daha şeffaf bir yapısı olan serumun kokusu ve verdiği serinlik hissine bayıldım. Dirseklerime de sürdüm :) Fazla kuruluk hissettiğinizde kullanabileceğiniz bir ürün. Hyaluronik Asit içeriği ile nem sağlıyor.
  • Scholl Velvet Smooth Ayak için Gece Maskesi 60 ml ambalajında, tüpte. Ayaklara yoğun bakım için gece sürüyorsunuz, sabaha kadar derinlemesine nemlendiriyor. Özellikle kışın gece maskesini yaptığınızda üzerine çoraplarınızı da giyerseniz daha etkili olur...
  • Scholl Velvet Smooth Rahatlatıcı Jel 150 ml ambalajında. Bir kova suya bir miktar jel döküp 15 dakika ayak banyosu yapıyorsunuz, elektrikli törpüyü kullanıyor sonra nemlendirici uyguluyorsunuz. Pamuk gibi topuklar!!! Bu jeli henüz kullanmadım ama bebeğimin uykuları biraz uzadı mı hemen bir kova su ile ürünün keyfini çıkaracağım!

scholl kullanıcı yorumları

Anneler bakım yapar, taze anneler bile, hatta ikinci bebekli anneler de :)) Şimdi bakımlı ayaklarımla bebeğimi bol bol kucağımda gezdirebilirim :)))
Şaka bir yana evde kendi temiz ortamınızda, şahsınıza özel ürünlerle bu işlemleri yapabilmek ve buna vakit ayırabilmek çok kıymetli! Mutlu anneler, mutlu bebekler...












5 yorum:

  1. Bir önceki versiyonu vardı bende ama bozuldu bunu da çok merak ediyorum...Bu arada işin zor cidden ben tek çocukla bazen ne yapacağımı şaşırıyorum kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok memnunum, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Yaz için özellikle ideal.

    YanıtlaSil
  4. ben bu törpüyü ilkine göre daha çok sevdim daha çabuk törpülüyor ayaklarımı ama yan ürünleri hiç denemedim ayak banyosunu merak ediyorum...:-))

    YanıtlaSil
  5. Bu markanın ürünlerini çok merak ediyorum, henüz denemedim. Güle güle kullanın :))

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..