7 Ağustos 2015 Cuma

kısa bir kaçamak

2015 Ramazan bayramı tatilimizde Altınoluk ve Bozcaada'da idik. Bayram tatili nedeniyle İstanbul'dan çıkışın zorlaşacağını tahmin ederek İstanbul'dan çıkmamaya karar vermişken kendimizi bir anda Yenikapı Feribot iskelesinde buluverdik.

Özellikle ben İstanbul çıkışı ve dönüşü trafiğine girmek istemiyordum. İstanbul'da kalmak da diğer aile fertlerine cazip gelmedi. Ortaya böyle bir kaçış planı çıktı!
Çok şükür trafik çekmedik. Arife günü saatlerce trafikte kaldı insanlar...
Evimize çok yakın olan Yenikapı feribot iskelesinden İstanbul'a el sallarken Mudanya'ya kısa sürede ulaştık. Oradan da Altınoluk!
Arife günü evin ihtiyaçları ile ilgilenirken geçiverdi. Öğleden sonra deniz sefası da yaptık o gün.

Bayram günü kahvelerimizi içerken Badem kızım çantasından şeker kutusunda şekerlerini çıkardı. Gerçekten çok şaşırdım! Bizim haberimiz yok, bayram diye şeker getirmiş evden...

Evdeki bayramlaşmadan sonra önce babamın mezarını sonra da diğer akrabalarımızı evlerinde ziyaret ettik. Epey bir ziyaret edilecek yer varmış, bütün gün bayram ziyaretleri devam etti.
Bayramın ikinci günü ise Bozcaada'ya gittik. Bozcaada insan seli desek daha doğru olur. Feribot ile adaya geçmek neredeyse imkansız! Arabayı bıraktık bir yere, çoluk çocuk koştuk ilk feribotu yakaladık kalkmak üzereyken.
Adaya gider gitmez minibüs kuyruğuna girerken biz, bir kısım da Çiçek Pastanesi'ne kurabiye almaya gitti. Minibüse bindiğimizde gelen telefon ile inmemiz bir oldu! Ayazma Plajı çok kalabalık imiş!

Biz de Çiçek Pastanesi'nde ada kurabiyelerimizi yedik. Bu sefer de Ayazma'da denize girmek kısmet olmamıştı.
Sakin bir koy bulup denize girdik. Bade süper bir oyun kurdu kendisine. 4 kere elbiseleri değişti, çünkü bol bol ıslandı. Çok rüzgarlı olduğu için de mayo ile oynamasına izin veremedim.
Güzel bir yemek ve sonrasında son feribot ile Geyikli'ye dönüş. Arabaları da bıraktığımız yerlerde bulduktan sonra Altınoluk yolunu karıştırıp 1 saatlik yolu 2,5 saatte dönmüş olabiliriz ama ertesi gün de tatildi...

Bayramın 3. günü de Altınoluk Arkadaş Cafe sahilinde idik. Bayram boyu peşimizi bırakmayan kalabalık, rüzgar ve dalgalı deniz umarım ağustos tatilimizde bizi rahatsız etmez.

1. Cok iyi yapmissiniz.Küçük kaçamakları daha çok seviyorum ben daha sık yapabiliyorsun ve sıkılmadan geçiyor. Ben de bir türlü Bozcaada yı göremedim :( Ayazma plajı ni çok merak ediyorum mesela.

2. Biz de ancak şimdi çıkabiliyoruz tatile. Adalara uğramayı düşünüyoruz sonra da memleketimizde geçireceğiz(Çanakkale) vee Ankaraya dönüş. Oraların rüzgarı ve kalabalığı okullar açılana kadar bitmez. :))

Bu arada izleyicilere ekleyememiştiniz beni artık sıkıntı yok beklerim. Sevgiler
    www.enbebek.blogspot.com.tr

3. Yeni geldik ama şimdi burayı okuyunca tekrar tatil istedi canım 😊

4. Bazen küçük kaçamazlar uzun tatillerden daha iyi geliyor :) prensesim evden şeker getirme fikrine hayran kaldım akıllı kızı maşallah :)

5. bir daha geyikliyi de geznenizi tavsiye ederim bozcaada kadar popüler gorunmuyor ama cok güzeldir

6. Pozlar çok güzel kaçamak daha güzel

7. Badenin şeker kutusuda süper

8. bade'nin şeker sevkiyatını takdir ediyor ağustos tatilinizde dileklerinizin gerçekleşmesini diliyorum..
    sevgiler.. ♥

9. Çok tatlısınız canım. Bozcaada'ya bende niyetliyim ama şimdilik sadece niyet li

kocaman sevgiler

Yorum yazan eller dert görmesin..