12 Ağustos 2015 Çarşamba

temiz içerikli Temizlik Malzemeleri

Bir yandan temizlik yaparken bir yadan bedenimizi. çevremizi, suyu, havayı nasıl kirletebiliyoruz. Nasıl bir temizlik o zaman bu?

Mesela ben daha önceleri bol bol çamaşır suyu kullanırdım. Özellikle büyük boy konsantre ve bir de yedek alırdım her seferinde. Lavabolar, çamaşırlar, yer silme suları ve hatta bulaşık makinesinde bile! Artık çamaşır suyu kullanım alanını evde iyice azalttım. Henüz tamamen hayatımdan çıkaramadım...
Bulaşık deterjanında da temiz içerikli ürünler kullanıyorum. Böyle bir dönemde Farmasi'nin doğal temizlik ürünleri olduğunu keşfettim.
temiz içerikli temizlik ürünleri
İlk kullandığım ürünü tabi ki Mr.Wipes elde bulaşık deterjanı oldu. Renksiz bu deterjanı kullandığımda diğerlerinden ayırmak çok kolay:
Elimde yapışkanlık hissi bırakmıyor.
Kolay durulanıyor.
Çok köpürüyor, hem de çok. Konsantre olduğu için sulandırarak kullanmaya başladım, böylece daha verimli olduğunu keşfettim. Yani çok daha bereketli.
Farmasi temizlik ürünleri
Mr.Wipes Beyazlar için sıvı çamaşır deterjanı sevdim. Beyaz çamaşırları 2 turda yıkıyordum, şöyle: önce çamaşır suyu ve normal deterjan karışımı ile yumuşatıcı kullanmadan; sonra aynı çamaşırları normal deterjan ve yumuşatıcı ile minimum 60 derecede!
Özellikle beyaz çamaşırlarda çamaşır suyu kullanmanın zararlarını okudukça vazgeçtim. Şimdilerde yine iki tur yıkıyorum ama çamaşır suyu kullanmadan, Mr.Wipes Beyazlar için Sıvı Deterjan ve çamaşır makinesi deterjanı birlikte kullanıyorum.
Elde yıkamada da kullanılıyor, onu da denedim. Ancak arıtmak kolay olsa da kokusunu kolayca çıkaramadım. Biraz uğraşmam gerekti, bir daha kullandığımda yine konsantre olduğunu düşünerek az kullanmayı deneyeceğim.

Mr.Wipes Ultra wc Temizleyici günlük klozet temizliği için süper bir ürün. Epey yoğun bir kıvamı var. Normalde çamaşır suyu ile klozeti yıkayıp çamaşır suyunu da bir müddet bekletiyordum, bu sürede havaya karışan gazlar vs... Mr. Wipes wc temizleyiciyi bekletmeme gerek kalmıyor ve çok kolay durulanıyor. Başlığı sayesinde de en dip noktalara bile ulaşıyor.
Farmasi'nin temizlik ürünleri
Yağ çözücüyü ise yıllardır kullandığım bir marka ile kıyasladım. 
Yağları çözme güçleri aynı. Mr.Wipes yağ çözücünün avantajı tabi ki kokusu! Diğer marka gibi ağır, geçici nefes darlığı yapan bir kokusu yok. İşte bu yüzden daha rahat kullanabiliyorum.
Mr.Wipes Deterjansız Cam Bezini yardımcımız kullandı ve çok beğendi. Sonucu da biz ailecek çok beğendik. Camlar pırıl pırıl! Bir adet de onun için sipariş vereceğim diğer ürünlerden tekrar alırken.
Keşke bir de bulaşık makinesi için alternatif olsa...
Parlatıcı gözünde sirke kullanıyor olsam da o konsantre bulaşık deterjanlarının tek yıkamada nasıl çözüldüğüne ikna olamıyorum.
Temiz içerikli bulaşık makinesi deterjanı istiyorum.

Bu ürünler genel anlamda fiyat olarak da çok uygun, geriye sadce bir farmasi satış danışmanı bulmak kalıyor ki o da çok kolay :) İnternet üzerinden de bol bol satış yapıyor danışmanlar, hatta siz de kendi evinizin danışmanı olabilirsiniz.

Severek kullandığım bu ürünleri siz denemiş miydiniz?


Farmasi'nin temizlik ürünleri olduğunu biliyor muydunuz?


Sizin favorileriniz hangileri?





14 yorum:

  1. ben de denemek istiyorum sıvı bulaşık deterjanından başlamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye olup urunlerinize %30 indirimli sahip olmak isterseniz 05533668818 irtibat numaram.ayrıca ilk Farması urununuz bizden hediye..

      Sil
  2. ben de çok beğendim ve temiz makine deterjanı konusunda kesinlikle haklısın Elifcim :-))

    YanıtlaSil
  3. valla ben bilmiyordum ilk defa gördüm teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farmasi uyelik veya urun temininde yardimci olabilirim 05424858658

      Sil
  4. Bende en kısa sürede deneyeceğim farmasinin temizlik ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  5. genel anlamda gerçekten güzel ürünler. Çaydanlığımı temizledim deterjan kokusu kalmadı. Diğer ürünlerle kireçleri temizlediğimizde mutlaka süt kaynatmak gerekiyordu.

    YanıtlaSil
  6. Uye olarak urunleri gelisinden alabilir satis yaparkda evde oturdugunuz yerden para kazanabilirsiniz uyelik ve bilgi icin arayabilirsiniz05543266726

    YanıtlaSil
  7. Ürünler tam anlamıyla mükemmel. Üye olarak ürünleri geliş fiyatına almak mümkün.hem maddi hem manevi olarak kazançlısınıf. Üyelik ve bilgi için arayabilirsiniz:05438983144

    YanıtlaSil
  8. Çok ilgimi çekti yazı için çok teşekkürler 👍

    YanıtlaSil
  9. Evinizde yaşayan minik büyük her bireyin daha sağlıklı ve daha temiz bir hava soluyabilmesi adına çevreci temizlik çok önemli..başlangıçta kullanıcı olarak beraberinde Farması danışmanı olarak ürünleri şiddetle tavsiye ediyorum. En güzeli de üye olup urunlere indirimli olarak sahip olmak. Denemekle ne kaybedersiniz ki..Farması hediyeli üyelik kampanyamizdan yararlanmak için 05533668818 den irtibat kuralım.

    YanıtlaSil
  10. Yazı için teşekkürler..bilgilendirmek çok yararlı kimse bu ürünlerden mahrum kalmamalı..

    YanıtlaSil
  11. Farmasiye bende üyeyim ürünleri bi harika cildim hassas oldugu için ürünleri saglıgımıza zarar vermeden kullanıyorum hem ürünleri üye oldugum için indirimli alıyorum üye olmak isteyenlere yardımcı olabilirim denemekle bi şey kaybetmezsiniz iyiki kullanmışım dersiniz heleki evde bebeginiz varsa

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..