4 Ağustos 2015 Salı

alışveriş için uygun şartlar

Alışveriş yapmayı sevmeyen var mı? Bade bile seviyor, kırtasiye alışverişlerini özellikle! Ben de seviyorum. Siz sevmiyor musunuz?

Kimi zaman alışveriş bir kabusa dönüşebiliyor.

- gittiğiniz mekan çok kalabalık ise
- istediğiniz yere ulaşmak için 2 saat kadar trafikte kaldıysanız
- cüzdanınızı evde unuttuysanız
- bütçeniz yetersiz kaldıysa yada hesap kesim tarihiniz ertesi gün ise
- giyecek alışverişinde bedeninize uygun kalıp bulamıyorsanız!


Deneyimlediğim alışveriş için uygun şartlar şöyle:

- hafta içi akşam saatlerini tercih etmeli
- hafta sonu öğleden önce her yer sakin oluyor
- hafta sonu sabahları trafiğe yakalanmazsınız
- rahat kıyafetler tercih etmeli fazla eşya taşımamalısınız
- ayağınızı yorganınıza göre uzatıyorsanız
- indirim dönemlerini takip ediyorsanız
- ihtiyaçlarınızı öncelik sırasına koyduysanız ve bu işlemi son dakika çok beğendiğiniz bir aksesuardan önce yaptıysanız alışveriş gayet de keyifli olabiliyor.



Örneğin biz ailecek hafta sonları sabahtan çıkarız. Hafif bir kahvaltı, biraz alışveriş ve bir kahve molası sonrasında eve döneriz. Bu sırada bizim sokaktaki evlerin camları daha yeni açılıyor olur.
Ne demiş atalarımız: erken kalkan yol alır!


Eğer bu şartlar size uymuyorsa size yurt dışı alışveriş sitelerini önerebilirim. Özellikle giyim üzerine farklı seçenekler ve hızlı kargo ile tavsiye ederim. Omuzları açık triko bluzum nasıl?


Keyifli alışverişler dilerim.





9 yorum:

  1. Omuzları açık blızun çok güzel canım güle güle kullan :) bende çoğu zaman hafta sonu erken saatleri tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan:) indirimin son demlerinde bu yazı çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  3. trikonu beğendım çok güzle görünüyor. Hafta sonları sabah erkenden çıkmayı hiç sevmiyorum uyumayı daha çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  4. çok beğendim çok güzelmiş triko :) Güle güle kullan canım :*

    YanıtlaSil
  5. buluzuna bayildim. operim. sevgilerle. beliz.

    YanıtlaSil
  6. Trikonu farketmistim çok güzel. Bu alışveriş sitesinde de fiyati baya uygun. Bu siteyi seviyorum. Güle güle giy canım. Çok yakışmış

    YanıtlaSil
  7. Güzel Güle güle kullan canım ben online alışveriş seviyorum bir de sevdiğim bir kaç butik var oralardan is çıkışı alıyorum

    YanıtlaSil
  8. Bluz çok güzelmiş. Ben de pazar günleri erken çıkıp ortalık kalabalıklaşınca eve dönmeyi seviyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..