10 Ağustos 2015 Pazartesi

Nivea Duşta Vücut Kremi

Kişisel bakım için ne kadar vakit ayırıyorsunuz? Vücut peelingi, saç maskesi, duş jelleri ve sonrası kremleri... 

Duşta Vücut Kremi
Nivea Duşta Vücut Kremi ikisi bir arada etkiyle vücut bakımında bize zaman kazandırıyor. Nasıl mı?
Duş jeli olarak kullanılan vücut kremi sayesinde!
Öncelikle belirtmeliyim ki kese yada banyo süngeri ile kullanılacak bir ürün değil, köpürmesini beklemeyin yani. Direk vücuda uygulanıyor. Durulayıp çıkıyorsunuz. Duş sonrası nemlendiriciye ihtiyaç duymuyorsunuz. 
Köpüren bir duş jeli yada banyo süngeri seviyorsanız ilk önce onları kullanıp duştan çıkmadan önce Nivea Duşta Vücut kremi kullanabilirsiniz. 

Duş sırasında Nivea'nın hoş kokusu etrafı sarsa da duş sonrası pek koku kalmıyor. Bu bence iyi bir özellik. 
Diğer çeşitlerde koku daha kalıcı olabilir, denemediğim için bir şey diyemiyorum. Bir daha duşta vücut kremi aldığımda Bal Keyfi çeşidini denemek istiyorum. 




5 yorum:

  1. Bu sıcak yaz günlerinde günde bir kaç defa duş alıyoruz.Sık duş alındığı esnalar için süper..

    YanıtlaSil
  2. yaz için iyi bir nemlendirici bu ben de kullanıyorum arada..

    YanıtlaSil
  3. testerını kullandım guzeldı

    YanıtlaSil
  4. Bunu yeni gördüm. Pratik bir ürün bence ,kesinlikle işe yarar.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..