5 Ağustos 2015 Çarşamba

Veteriner Lego Seti ve Veteriner Ambulansı

Küçükken ben hep veteriner olmak isterdim. İlk okul zamanlarında veteriner olmayı isterken bir yandan da acaba astronot mu olsam diye düşünüp dururdum. Türkiye'nin ilk kadın astronotu!
Siz küçükken ne olmak isterdiniz?


Yaz başında LEGO Friends ile başlayan LEGO tutkumuz son hızla devam ediyor. Juice Bar'dan sonra çeşitli mini LEGO setleri aldık. Son olarak da Veteriner LEGO ile veteriner ambulansını dahil ettik koleksiyonumuza.
Lego Friends

Lego Friends Veteriner Kliniği içinde veteriner lego figürü kızımız ve tatlı bir kedi ile şirin bir köpek var. Röntgen ünitesi, tartısı, telefonu, bilgisayarı ve pek çok detayı ile çok gerçekçi. Klinikte muayene olan yada tedavi gören hayvanlar için oyun parkını da unutmamış veteriner hanım. 
Biz genelde hayvanlarımızın ilaç saatlerinde parka götürüyor ve onlar oynarken ilaçlarını veriyoruz. 
Lego friends

Lego Friends Veteriner Ambulansı içinde yine şirin bir veteriner lego figürü ve kirpi bulunuyor. Tam teçhizatlı bir veteriner ambulansı olarak neredeyse her şey düşünülmüş. Hayvanları taşımak için sedye de aracın arkasına monte ediliyor. Kirpiyi bulunduğu ortamda yaralı bulup kurtaran veteriner kızımız hemen onu kliniğe götürüyor.
Lego ile pyun

Daha önceden aldığımız Lego Friends Heartlake Juice Bar ve diğer hayvanlar ile birleştirip büyük bir oyun kuruyoruz: 
Veteriner kliniğinde günlük kontroller yapılırken ani bir telefon geliyor. Bir kirpinin hastalandığı haberi ile bir veteriner kızımız ambulansa atlayıp kirpiyi kurtarmaya gidiyor. Kirpinin de bakımı yapıldıktan sonra veteriner kızlar arkadaşlarının kafeteryasına gidiyor. Sandviç ve ananas suyu ile meşhur bir mekan. Onların atı ve tavşanları da biraz rahatsızlanınca veteriner kızlar onları da kliniğe götürüyor ve böylece devam ediyor oyunumuz.
oyuncak alışveriş
Çok fazla seçenek ve güvenli alışveriş için size de toyzzshop mağazalarını yada web sitesini öneriyorum. Hayal gücünüzün sınırlarını zorlayın! Hem de çocuğunuzla birlikte!




11 yorum:

  1. izlediğim bir filmden sonra bilim kadını olmak istemiştim bende. Veterine rkliniğize bayıldım. Köpüşlerle harika görünüyor

    YanıtlaSil
  2. bloğunuzu severek takip ediyorum.... harika olmuş... ben de bloğuma bekliyorum http://rnkync.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Ben hep öğretmen olmak istemiştim :) bu sete bayıldım ya çocuk oladım geldi :)

    YanıtlaSil
  4. Toyzzshop ürünlerine baktım da çok secenek var. Çeşit çok. Degerlendirmek lazim

    YanıtlaSil
  5. Lego zeka geliştirici hayal gücünü artırıcı bir oyun. Kurban bayramında yeğenlerime alacağım tavsiye ve görüşleriniz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. bloğunuzu ilgiyle beğenerek takip ediyorum legoları hep sevmişimdir çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  7. Ben de kızlar da çok sevdik Legoları, ama benim kaybolacak takıntım yüzünden Aslı da biraz büyüsün o zaman daha çok lego alayım diyorum...Bade'nın kurduğu oyuna da ayrıca bayıldım...

    YanıtlaSil
  8. Merhaba Sizi mimledim cevaplarınızı merakla bekliyorum . Sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  9. Biz ailecek lego tutkunlarıyız.. Legoland açılışına zamanlama nedeni ile katılamadım.. Ama ilk fırsatta İstanbul'a gelip kızlarımla bütün gün lego oyanayacağız :)

    YanıtlaSil
  10. harika. bizimki malesef hiç sevmiyor ama umudumu yitirmedim belki birgün :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..