2 Kasım 2016 Çarşamba

bebek bakım çantası seçerken nelere dikkat etmeli

Bebekli anneler koluna bir çanta takıp hop dışarı çıkamıyor. Bebeği ve bebeğin dışarıda muhtemel ihtiyaçlarını da yanına almalı değil mi? Bir kolunda bebek diğer kolunda bebeğin bakım çantası olunca annenin eski günlerde kullandığı şık kol çantaları dolabın gerilerinde yerini alıyor. Bebek bakım çantası alırken nelere dikkat etmeli, tecrübelerimi sizinle paylaşacağım.

anne bebek


Benim de pullu payetli kol çantalarım dolabımın en güzide yerlerine kondu bile... 


Bebek bakım çantasını bebeğin ilk kontrolüne giderken kullanmaya başladık. Genelde ilk açılış böyle oluyor. Bebekle sanki bir haftalık seyahate gidiyormuş gibi yedek takımlar, bir dolu bebek bezi, büyük bir paket ıslak mendil ve daha niceleri çantaya konuyor. Oysa bir saat bile sürmeyecek bir doktor kontrolü için! Bebekle gidiş gelişler arttıkça ebeveynler de tecrübe kazanıyor ve gerekli eşya listesi dengeleniyor.


Bebek bakım çantasını seçerken nelere dikkat etmeli?


  • çanta hafif olmalı çünkü içindekiler çantayı epey ağırlaştıracak. 
  • kumaşı kolayca silinebilir olmalı, olası kazalara karşı...
  • bol bol gözü ve cebi olmalı
  • hem kolda hem de bebek arabasında taşımaya uygun olanlardan tercih etmeli
  • biberon saklama bölümü ilerleyen aylarda ihtiyaç oluyor
  • su geçirmez kumaş
  • bol bölmesi olursa aradığınızı kolayca bulabilirsiniz.

bebek bakım çantası

Bebek bakım çantamızı seçerken ben bunlara dikkat ettim. Kraft bebek bakım çantası kumaş ve kullanış açısından benim beklentilerimi karşıladı. Renk olarak ikinci bebekte siyah tercih ettim. Canlı renkler de içinizi açabilir tabi ama benim tercihim koyu renklerden yana oldu.
Bir süre sonra sırt çantası kullanmaya başladım artık...
Sizin bebek bakım çantası için dikkat ettikleriniz neler, paylaşalım yeni annelere faydası olursa ne mutlu...




2 yorum:

  1. Bilgiler icin tesekkur ederiz. 😊

    YanıtlaSil
  2. ilk zaman kolda taşına bir çantam vardı daha sonra ben de sırt çantasına dönmüştüm ihtiyaçlar bitmiyor hele de kış aylarında...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..