5 Aralık 2016 Pazartesi

hafta sonu neydi

Hafta sonu gelsin diye iple çektiğim günleri şimdi kova kürekle kovalıyorum :) Neden mi? Hafta sonları daha çok yoruluyorum!!!


anne kahvesi

Okul yıllarında hafta sonu tatilini dört gözle beklerken üniversite zamanında okuldan çok daha fazla keyif almaya başlamıştım. Bu yüzden de hafta sonu hemen geçse de okula gitsem, kantinde sohbet muhabbet etsem derdim :)
hafta sonu yorulan anneler

Gel gelelim evlilik ile çalışma hayatım başlayınca yine hafta sonlarını arar oldum. Hafta sonlarını eşimle bol bol keyif yaparak, gezerek, mutfakta bir şeyler hazırlayarak geçirdim. 12 yıl boyunca böyle de devam etti...
Artık iki çocuklu ve ofis hayatına ara vermiş bir anne olarak hafta içi günleri çok daha fazla seviyorum :) Neden mi? Hafta sonları daha çok yoruluyorum!!!


Neden benim için hafta sonları zor:



  • Hafta içinin düzeni hafta sonunda yok! Eşim işe, Bade okula gidiyor; bebekle bir düzen kuruyoruz...
  • Hafta sonu ödevleri çooook fazla!!!
  • Her daim acıkan eşime yemek hazırlamak, bulaşıkları yerleştirmek ve tekrar yemek hazırlamak !!!
  • Bade'nin video çekelim, dışarı çıkalım, oyun oynayalım, şuraya gidelim vs bitmeyen talepleri...
  • 48 saat boyunca dağınık halde durabilen ev!!!
  • Hafta sonları olmayan yardımcımızı çooook arıyoruz hafta sonları...

iki çocuklu hayat

Biz cumartesi günleri öğleden sonralarını genelde evde oyun oynayarak geçiriyoruz. Öğlene kadar baba, öğleden sonra hep birlikte oyun vakti bizim için. 
Pazar günleri de aile ile geçiyor... 


Siz ne dersiniz, hangisi daha yorucu?

Hafta içi mi?

Hafta sonu mu?




12 yorum:

  1. Ben henüz hafta sonu diyenlerdenim. Çünkü hafta içi genelde evdeyiz, hele kış dönemi pek gezilmiyor. Ama hafta sonu gelince hem evde eşim oluyor, hem de beraber geziyoruz filan sanki daha iyi gibi :) Tabii iki çocuk olsa, biri de ilkokulda olsa durum değişir :) öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızın biraz daha büyüsün hafta içi seni daha çok yoracak :)

      Sil
  2. Kendi hayatimda haftasonunu iple cekiyorum.Nisanli bir birey olarak gezme tozma eglence ��
    Eminim cocuk sahibi olanlar cok yorucu bir zaman geciriyorlardr herkes evde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoluk çocuğa karışınca tekrar düşün ;)

      Sil
  3. valla ben çalıştığım ve hafta sonunu çok sevdiğim halde sorsan kesinlikle hafta sonu daha yorucu derim.. iş yerinde dinleniyorum resmen :-)))

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle işe gelince dinleniyorum, hafta içi, cmtsi dahil tam gün çalışmama rağmen pazar günleri yoruluyorum. Helede evden çıkmıyorsam pazarları tam gün oyun oyna, yemek yap, etrafı topla cmtsileri yardımcı geliyor ama illa bana yapacak bir şey kalıyor annelik zor zanaaattttt :)

    YanıtlaSil
  5. Hafta sonu daha az yoruluyorum ben oğlanı atıyorum babasına her şeyiyle ilgileniyor sağ olsun :)

    YanıtlaSil
  6. ben her daim yoruluyorum😊 hafta sonu duzen bozuluyor ama ister istemez ev daginik oluyor😣

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..