8 Aralık 2016 Perşembe

saç düzleştirici denedim/kullandım

Dalgalı saçlarımı çok seviyorum. Hatta küçükken saçlarım epey kıvırcık imiş. Komşumuz bana ''kıvırcık'' derdi. Aslında fönlü düz saçları da seviyorum. Zaman zaman kuaföre sadece fön için bile gidiyorum. Artık sık sık kuaföre gitmeme gerek kalmadı çünkü saç düzleştirici kullanıyorum.

remington proluxe kullananlar

Bazen çıkan sürpriz programlar karşısında kuaföre gidecek zaman bulamıyor ve dalgalı saçlarımı şekle sokmak için epey çaba harcıyordum. Sonuç ise her zaman beni tatmin etmiyordu. Bir arkadaşımın saç düzleştirici tavsiyesi üzerine onun ürününü denedim saçımda. Sonucu çok beğenince aynı markanın diğer modellerini de incelemeye karar verdim. Remington markasının kadınlar ve erkekler için çeşitli kişisel bakım ürünleri bulunuyor. 
Artık saçlarımı düzleştirmek için Remington'un en yeni saç düzleştirici modeli Proluxe kullanıyorum. 
Fark ettiniz mi bilmiyorum, son zamanlarda saçlarımı pek dalgalı bırakmıyorum çünkü düzleştirici kullanmak saçıma şekil vermekten çooook daha kolay...


remington proluxe


Neden Proluxe?

200 derecenin altında bile saçlarımı yıpratmadan güzel sonuçlar alıyorum.
Saçlarımı kabartmıyor.
Elde ettiğim düz saçlarımı 24 saatten uzun süre rahatlıkla kullanabiliyorum.
Cihazın ısısı 230 dereceye kadar çıkabiliyor. (çok acelem varsa süper)
Seramik kaplama ve eşit ısı yayılımı sayesinde kolay uygulama.
%90 daha fazla iyon sayesinde elektriklenmeyen saçlar.
Tek geçişte süper sonuç! Düzleştirici ile bir tutam saçın üzerinde beklemeye gerek yok, geçişlerle düz saçlara ulaşmak çok kolay oluyor.
Yaklaşık 10 dakika içinde dümdüz saçlarıma kavuşuyorum.

Isı ayar düğmesini kullanmak çok kolay ve kısa sürede istediğim ısıya geliyor. Genelde Pro+ ayarında kullanıyorum. 
Fişe taktıktan sonra on/off düğmesi ile cihazı ısıtmaya açıyorum. 
Kullandıktan sonra aynı renkteki fermuarlı çantası içinde muhafaza ediyorum.


saç düzleştirici


Size yine de düzleştirici kullanmadan önce saçlarınıza koruyucu bir ürün kullanmanızı tavsiye ederim. Remington Proluxe  saçlarınıza kolayca şekil vermeme yardımcı olarak bana zaman kazandırıyor. Zaman bizim için değerli, öyle değil mi?
Son olarak artikhazirsin.com da yarışmalar oluyor. Seyahat hediyeleri ve daha fazlası için siteyi ziyaret edebilirsiniz. 




8 yorum:

  1. Güzel olmuş :) Ben de çok önceden kullanıyordum sonra bıraktım doğal hali gibisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de derli toplu olsun istiyorum :) ama çevrem genelde dalgalı diyor :)

      Sil
  2. Bende remington kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. Bende hem düz hem dalgalı yapabilen bir marka ararken Irresistibleme yi buldum. Gerçekten çok memnun kaldım. Sana da düz yakışıyor, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Braun marka bir saç düzleştiricim var çok sık olmasa da elimin altında duruyor işte....

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..