25 Ocak 2017 Çarşamba

Elif'ten haberler

2017 yılının ilk haftasında instagram hesabımdan duyurusunu yapmıştım, Ocak/2017 itibariyle Baby&You dergisindeyim. Her ay dergide yeni bir yazı paylaşacağım.

bademlebuduk

Herkese kocaman bir merhaba diyerek yazıma başladım. Neler var yazıda neler? Ocak ayı boyunca Baby&You dergisi 22. sayfada okuyabilirsiniz. Biraz ipucu verecek olursak;


...Anne olmak kolay değil... Bazı günler kendimi bir karmaşanın ortasında görüyorum. Sabahları okula hazırlanan Bade ile kahvaltı bekleyen, oyun isteyen Berke ve bir de işe gidecek olan eşim!!! Çocukların eğitimi, okulu, beslenmesi, sosyal hayatı derken bazen ufak molalar ve kendimi  iyi hissettiren uğraşlar yine, yeniden güç kazanmamı sağlamaya yardımcı oluyor. Anne olduktan sonra hem iş hem ev hem de sosyal hayatımı aktif olarak değerlendirmeye çalıştım. Blog yazmak da bunlardan bir tanesi. Anılarımız birikiyor...Yazılarımda hayatımızdan kesitler ve deneyimlerimizden bahsediyorum. Bir uzman veya bilir kişi olarak değil, iyisiyle kötüsüyle yaşamın ta kendisi.  Kimi zaman da içinden çıkamadığım konular için yazıyorum. Okuyuculardan güzel yorumlar alıyorum. Bazı yazılarımda ben onlara fikir veriyorken bazılarında da onlardan gelen yorumları değerlendiriyorum. Hayatın paylaştıkça güzel olduğuna inanıyorum. Çeşitli seminerlere, eğitim toplantılarına katılıyorum. Yenilikleri takip ediyorum. Tabi ki öğrendiklerimi ve değerli bulduklarımı paylaşıyorum...


bademlebuduk

Peki size neler neler anlatacağım???
Deneyimlerimizi, sevinçlerimizi, dikkatimizi çekenleri... İki çocuklu hayatı, çocuklarla yaşadıklarımızı...
Anne olmadan önce de bir hayatımız vardı ama değil mi? Bir kadın olarak güzellik ve bakım önerilerimi de paylaşacağım.

Şubat sayısında görüşmek üzere...






3 yorum:

  1. çok güzel yazmışsın Elifcim hakikaten hayatı paylaşmak lazım..

    YanıtlaSil
  2. Şubat yazınızı heyecanla bekliyorum.Şimdiden kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
  3. hayırlı olsun canım tekrardan :) kalemine sağlık

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..