2 Ocak 2017 Pazartesi

işte geldi 2017

Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık. 2016 yılında Berke dahil oldu ailemize... Güzel şeyler kadar kötü olaylar ve zor günler de yaşadık. Bize güzel hatıralar kaldı, kötü olanları zihinden silme zamanı... 

yeni yıl, yılın ilk sabahı

Çocukluğumda yeni yılı heyecanla bekler, yılbaşı gecesi için bir dönemin sonu, güzel günlerin başı olduğunu umarak heyecanla hazırlıklar yapardım. Yeni yıl için kararlar alır, bunları tek tek yazardım. Birkaç gün sonra ise yine günlük hayatın içinde bulurdum kendimi. Yeni yıl ruhu bence yılbaşı gecesi ve sabahı güzel yaşanıyor. Başlangıçları kim sevmez?
Bu yıl kararlar listesi hazırlamadım, uzun zamandır olduğu gibi... Sadece yeni yıldan değil her günden beklediğim sağlık ve huzur... Sadece kendim ve ailem için değil, tüm canlılar için... Savaşlar olmasın, çocuklar hep mutlu olsun.

------------------



Yukarıdaki bölümü yeni yıla girmeden önce yazmıştım. Yılbaşı gecesi yaşanan terör saldırısı nedeniyle yeni yıla maalesef üzüntü ile başladık. Oysa hepimizin ne güzel hayalleri vardı. Saldırıda hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet, sevenlerine ve hepimize sabır diliyorum. Yaralananlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum. Bu son olsun, bu artık son olsun...
ilk yeni yılı

Yeni yıl sabahı Berke'nin ilk yeni yılı temalı fotoğrafını paylaşmayı planlamıştım. ''Yeni yıla girdik ama dün sabahın aynısı yine'' yazacaktım. Bu aralar gerçekten içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor... Allah beterinden esirgesin. Sağlık ve selamet diliyorum hepimiz için...





4 yorum:

  1. evet artık inşallah iyi haberler alacağımız, kötülüklerden uzal bir yıl olur..sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. inşallah başladığı gibi gitmez diyelim Elifcim her şeye rağmen iyi yıllar sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  3. Valla umtular zayıflasa da çıkmadık candan umut kesilmez başka da çaremiz yok, güzel bir yıl olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..