17 Eylül 2015 Perşembe

Amway Artistry Lansman Kethüda

Amway'in kozmetik markası Artistry'ın yeni cilt bakım serisi Hydra-V lansmanı Tarihi Ortaköy Kethüda Hamamı'nda yapıldı. Nobel ödüllü bir araştırmadan esinlenerek hazırlanan yeni cilt bakım serisi Artistry Hydra-V koleksiyonu tanıtıldı. Bu lansmanda bulunmaktan keyif aldım.

kethüda, blogger Türkiye, Blogger istanbul, lansman, davet
Amway çalışanlarının elbise seçimlerinde Hydra-V serisi ambalajlarında kullanılan mavi rengi tercih etmeleri lansmana uyumlu olurken ilgili ve güler yüzlü karşılamaları ile samimiyet göstermeleri de özel bir incelikti. Pozitif enerji aldığımı söylemeliyim. 
Amway lansman
Kethüda Hamamı ise yapısı itibariyle SICAK idi. İnsanlar sıcak, ürünler güzel, hamam sıcak derken sıcacık bir lansman oldu.
amway, kozmetik blogu, lansman daveti

Yeni seriye gelecek olursak; ambalajları ile ferahlık sinyalleri veren Artistry Hydra-V

35 yaş altı olup henüz yaşlanma karşıtı ürünlere yönelmemiş ve onlarla ilgilenmeyen genç kitle için üretilmiş. Her cilt tipi için özel nemlendiriciye sahip bu seride amaç: 
Ferahlama - Yenileme - Canlanma 
Artistry Hydra-V adında da yer aldığı gibi ciltte su tutulması ve derinlemesine nem için geliştirilmiş. Saf Norveç fiyort suyu kullanılmış. Himalaya pembe kaya mineralleri ile cildi yenileme, Hawai Açai meyvesi ile de cildin nem bariyerlerini güçlendirmeyi hedef almış.
Seriyi hemen kullanmaya başladım. Çok yakında ürünler hakkında da yazacağım. İlk izlenimlerim olumlu...
artistry, amway, cilt bakımı, hydra-v lansman


Artistry Hydra-V ile cilt bakımı 3 aşamada:

İlk adım: Ferahlatıcı Köpük Temizleyici (66,81 TL) ve Ferahlatıcı Tonik (66,81 TL)
İkinci adım: Canlandırıcı Konsantre Cilt Serumu (içindeki mavi kürecikleri uygulama sırasında patlatıyorsunuz) (185,58 TL)
Üçüncü adım: Cilt tipinize uygun nemlendirici krem (112,58 TL) ve Göz Çevresi için Canlandırıcı Jel Krem (126,20 TL)






3 yorum:

  1. Canim ne güzel bir lansman olmuş senin gözünden değerlendirilmesi çok güzel olmuş ☺

    YanıtlaSil
  2. seriyi denemeye başladım dediğin gibi gerçekten çok güzel

    YanıtlaSil
  3. güzel bir lansman olmuş ürünleri de merak ettim yorumlarını bekliyorum..

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..