28 Eylül 2015 Pazartesi

Bayram kombinimiz Anne Kız Takım 1

Bu yıl kurban bayramı için anne kız takım giyindik. Özellikle bu yıl anne kız takım kıyafetler Badem'in daha çok hoşuna gitmeye başladı. Ben ise zaten çok seviyorum. 

Bu bayram da anne kız mavi beyaz giyindik. Mavi üzerine beyaz işlemeli bluzlerimizi beyaz pantolon ve beyaz tayt ile kombinledik. 
Bayram kombini

Plansız bir şekilde gelişen anne kız kombinimiz maşallah çok beğenildi. Biz de beğendik ayıptır söylemesi :) 
Yaz tatilinde Altınoluk'ta Akçay Yasa Tesislerinde Mudo'dan aldık. Bluzu benim için beğenen babamızdan sonra çocuk bölümünde kız çocuk için de aynı modeli görünce alalım dedik. Uzun kollu olduğu için bayramlık olarak sakladık.

Bayram kombinleri

Siz nasıl buldunuz anne kız takım kombinimizi ♥♥♥




9 yorum:

  1. çok güzel ki. size de çok yakışmış..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ya süper olmuş ama çok yakışmış ikinize sevgiler :-))

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış güle güle giyin :)

    YanıtlaSil
  4. Ben çok beğendim. Güle güle kullanın .Hani ne demişler anasına bak ,kızını al :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim güzel yorumun için teşekkür ederim, çok tatlısın ki...

      Sil
  5. Güzellere ne yakışmaz ki :) Güle güle giyin :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..