11 Mart 2016 Cuma

37. haftada hamile stili

Doğum öncesi yazacaklarım arasında son haftanın yani 37. haftanın da hamile stili yazısı vardı. Malum bebeğimiz erken gelmek isteyince planlar değişti. Yazımı lohusa pijama takımları içinde hazırlıyorum.

hamile modası, hamile giyim, blogger anne, hamile günlüğü
37. haftada güzel bir kahvaltı ile arkadaşlarla bir araya gelmiştik. Doğumdan tam tamına 1 hafta önce imiş. Tabi ben farkında değilim doğuma bir hafta kaldığının. 
Hamileliğimin dördüncü ayında aldığım ve hamilelik boyunca severek kullandığım dar kesim kumaş pantolonum yine üzerimde tabi ki. Bu pantolonu ve siyah başka bir pantolonu bir müddet görmek istemeyeceğim kesin. 
Çok sevdiğim mor bluzum hamileliğin son haftalarında elime ulaşan yurt dışı siparişlerinden olduğu için henüz ondan sıkılmış değilim. 
blog yazarı anne


37. haftada neler yaşadım:


  • 34. haftada hazırladığım doğum çantaları artık aracın bagajında yerini aldı. 
  • Hastane odası süsleme, hastane ikramlıkları için son kararlar verilerek çalışmalar hızlandırıldı.
  • 37. haftanın sona ermesiyle evde dinlenme ve istirahat dönemine girdim. 
  • Artık her an doğum olabilir düşüncesiyle daha temkinli hareket etmeye başladım.
  • Bebek hareketleri bu haftada azalıyor, hareketleri takip edip dinlemek için günün çoğunu uzanarak yatar pozisyonda geçirdim.
  • Büyüyen karnımda yeri azalan midem çok çabuk dolmaya başladı. Sık sık ama az az yedim, mecburen. Aslında iştahım açık olmasına rağmen fazla yiyemedim.
  • Göğüs ucu çatlak koruyucu kremleri kullanımını günlük devam etmeye başladım.
  • Doktorumun anlattığı düzenli kasılmalar için dikkatli davrandım. Vücudumu dinlemeyi öğrendim.

blogger anne

36. haftadan itibaren arkadaşlarımın yoğun bir şekilde ''ikinci bebek erken gelir'' telkinlerini dinledim.

Eğer bir hamileyseniz size bu şekilde yorum yapanlar çok olacaktır. Siz önce doktorunuzu sonra da vücudunuzu dinleyin, benden tavsiye...






8 yorum:

  1. Ben de çok sinir olurdum "öyle olacak, böyle olacak" diyenlere... ahh nasıl anlıyorum seni.. ahhh

    YanıtlaSil
  2. harika bir gündü... Artık Berke'li Bade'li güzel günler olacak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya çok güzeldi :)
      inşallah daha güzelleri de olacak :)

      Sil
  3. Pek şık bir hamileymişsiniz :) Çok tatlı :) İkinci bebek erken gelirmiş ama değil mi? :)

    YanıtlaSil
  4. hoşgeldin Berke prensimiz...

    YanıtlaSil
  5. Benimkilerin üçü de bekledigim tarihlerde geldiler panik yasamadim. Ben de bikmistim hamile giysilerimden :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..