8 Mart 2016 Salı

bir lohusanın gözünden Kadınlar Günü

Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun

Bugün ben 1 kız 1 erkek annesi bir kadın olarak kutluyorum, çok şükür. Kadınlar anne olduğunda daha mı farklı görüyor dünyayı? Mesela ben şu anda yeni doğum yapmış olmamın verdiği duygusallık ile de öyle çok şey düşünüyorum ki kadınlar, erkekler, insanlar ve dünyamız hakkında... Yazsam roman olur derler ya öyle işte! 

Benim için bu lohusa ruh hallerinde kadın olmak demek;
Anne olmak, bir bedende iki can olmak, bir kalbe evlatlarını ve eşini sığdırıp aile olmak demektir. 
blogger anneler

Birden içimden gelen ağlama duygusu, birden coşan köpüren mutluluk ve şükür duygusu. Pek çok farklı duyguyu bir arada yaşıyorum. Hem kadınları hem erkekleri hem de diğer canlıları düşünüyorum.
Üzerimize düşen pek çok şey var bu hayatta. Merhametli, iyi kalpli, mutlu çocuklar yetiştirmek hem annelerin hem babaların emeli. 
Kendi kendine yetebilen, değerlerinin ve benliğinin farkında birey olan, kendisiyle ve dünyayla barışık, gerektiğinde hayır diyebilen, duygularını ifade edebilen, hayallerinin peşinden koşan, cesur bir nesil dilerim.
Dostoyevski'nin sözleri ve Zülfü Livaneli'nin sesiyle hafızamdaki sözlerle devam ediyorum:
Dünyayı güzellik kurtaracak
Bir insanı sevmekle başlayacak her şey...




9 yorum:

  1. Aaa doğum yaptınız mı?Tebrik eder,m, Allah anneli babalı büyütsün:)

    YanıtlaSil
  2. Gözünüz aydın :) doğu yaptınız demek. Doğum öncesi hazırlıklarınız takip ediyordum çok sevindim . Allah sağlıkla annesi babasıyla büyütsün. Çok güzel bir duygu olsa gerek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler, biraz erken gelmek istedi.

      Sil
  3. Ne kadar güzel tarif etmişsin Elifcim kadınlar günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yazmışsın Elif'çim.Anneliğin de kadınlar gününde kutlu olsun ♥

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı uğurlu olsun, ömrü uzun bahtı güzel olsun.
    Çok sevindim ;))) sevgiyle

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel bir paylaşım , teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..