1 Mart 2016 Salı

ısı kullanmadan kıvırcık saçlar

Komşumuz Meral teyze beni Kıvırcık diye çağırırdı küçükken... O zamanlar ben düz saçı çok seven kıvırcık saçlı bir kız çocuğu idim. Yıllar geçti saçlarımın kıvırcıklığı azaldı ve doğal dalgalı hale geldi.

Dalgalı saça sahip olanlar bilir ki saçları kabardı mı geri dönüşü hiç de kolay değil. Ya zaman harcayarak saçlarınızı düzleştireceksiniz yada kabarmayan buklelerle dalgalı kıvırcık saç olarak kullanacaksınız. Benim de çabucak kabaran dalgalı saçlarım olduğundan ikinci seçeneği bolca kullandığımı fark etmiş olmalısınız. 
Kıvırcık saç yapımı
Dalgalı saç yapımı için kullanılan pratik yöntemleri Esra'nın Portresi sitesinde buldum. Siz pipet yardımıyla saçlarınıza bukleler yapabileceğinizi biliyor muydunuz? Ben yeni öğrendim açıkçası! Videolu anlatımı sayesinde kolayca kavradım yöntemi.
Devamlı ısı kullanarak fön çekiyorsanız saçınıza, yıpranmasına göz yumuyor olmanız gerekli maalesef. Aynı şekilde dalgalı ve kıvırcık saç için de ısı yöntemlerini kullanmak yine saçınıza zarar verecektir. Bu nedenle dalgalı ve kıvırcık saçlar elde etmek için alternatif yöntemleri değerlendiriyorum. Pipet ile bukle yapma yönteminde kısa saçlar ve uzun saçlar da kullanılabiliyor. Biraz sabır gerektiriyor tabi ki ama ısı kullanmadan doğal dalgalı saçlara kavuşuyorsunuz.

Sizin saçınıza uyguladığınız farklı yöntemler var mı?





2 yorum:

  1. Duymuştum ama hiç cesaret edemedim. Dengeli başaramam karışık olur filan diye. Bir arkadaşımla birlikte deneyeyim, aklıma düştü yine:)

    YanıtlaSil
  2. Bende sizinle ayni durumdayim :) saclar kabardimi yandik :)) her kivircik sacli kiz gibi bende duz sac severdim simdi ise iyi ki kivircik saclarim var diyorum havasi bir baska oluyor yahu ;) ama bu pipet isini annemin uzerinde wn yakin zamanda deneyecegim...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..