16 Haziran 2016 Perşembe

kişisel bakım ve temizlikte dikkat edilmesi gerekenler

Kişisel bakım ve temizlik hakkında çok konuşmuyoruz. Toplum olarak bazı konularda araştırmaya açık ancak paylaşmaya mesafeliyiz. Kadınlar için temizlik hakkında ulaştığım bazı bilgileri sizinle de paylaşmak istedim. 


Kişisel bakım türlerinden intim temizlik için nelere dikkat ediyorsunuz?
Genital bölge yağ ve ter bezlerinin yoğun olarak bulunduğu bir alandır. Temizlendikten sonra kuru tutulmalıdır. Özellikle regl dönemlerinde temizliğe daha fazla özen gösterilmelidir. Pedler en fazla 3-4 saatte bir değiştirilmelidir. İntim bölgesi sık sık temizlenmeli ve temizlik sonrası bölge kurulanmalıdır. Enfeksiyon kapmaya müsait bir alan olduğundan hijyen bakım oldukça önemlidir. 

İntim temizliğinde nelere dikkat etmeli?
Alkol ve sabun içermeyen ürünler tercih edilmeli. Bölgenin pH değerini dengede tutmak mühim.
Ayrıca kullanılacak ürünün dermatolojik olarak test edilip edilmediği sorgulanmalı.
Pamuklu çamaşırlar tercih etmeli, sık değiştirilmelidir.

GYVNA intim yıkama jeli de özel bölgenin doğal yapısı ile uyumlu hassas formülü ile gün boyu temizlik ve ferahlık vaat ediyor. 

intim temizlik

Regl döneminde irritasyona daha yatkın olan bölgenin temizliği için bölgeye özel bir ürün tercih edilmelidir. Hamilelik döneminde pH değerindeki değişimler ve zayıflamış bağışıklık sistemi nedeniyle enfeksiyona daha yatkın olabilir. Yine menopoz döneminde de östrojen seviyesinin düşmesi, pH'ın artması ve laktik asit bakterilerin azalmasıyla ortaya çıkan vajinal kuruluk kişisel bakımın ihmal edilmemesi gereken önemli dönemlerden biri oluyor.
Kendinize güvendiğiniz, tertemiz, ferah hissettiğiniz günleriniz bol olsun...







5 yorum:

  1. ben de sevdim bu ürünleri deneme aşamasındayım..

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler, bana da ziyarete beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzel bir paylaşım, ellerinize sağlık :)
    özellikle kadın ve ev sağlığı, kişisel sağlık adına...

    YanıtlaSil
  4. Yazınızı çok beğendim, her kadının okuması gereken bir yazı. Böyle yazılarınızın devamını bekliyor olacağız.

    YanıtlaSil
  5. güzel bir paylaşım olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..