15 Ağustos 2016 Pazartesi

Ailemle Hilton İstanbul'dayız

Ağustos ayının ortalarında hala tatile gidememiş olmak nasıl bir duygu, tahmin edebilirsiniz. Biz bu yıl yaz tatilimizi Ağustos sonu olarak planladığımız için yazı İstanbul'da geçiriyoruz. Haliyle içimizdeki tatil özlemi yüksek seviyelerde... Hal böyle olunca Hilton İstanbul Bosphorus'tan Aile Dostu Otel konseptli tatil davetini aldığımızda çok memnun olduk.

blogger anneler

Her tatil şehir dışında, Ege yada Akdeniz sahillerinde olacak diye bir kural yok öyle değil mi? İstanbul içinde de tatil yapabilir hatta konfor ve iyi hizmeti sonuna kadar yaşayabilirsiniz. Yıllık izinlerden bir hafta kullanmadan, uzun yollar aşmadan şehrin içinde tatilin keyfini yaşamak bizim için farklı bir deneyim oldu. Üstelik aileler için her şeyin düşünüldüğü özel konaklama imkanları da varsa daha ne olsun denir ama!

Hilton İstanbul Bosphorus 'Aile Dostu Otel' konseptli tatilimiz için cuma günü öğlen evimizden küçük bir valizle çıkarak 20 dakika gibi kısa bir sürede otele ulaştık. İstanbul içinde valizle yolculuk yapmak da oldukça keyifli. Tatile ulaşmanın 20 dakika sürmesi ise büyüleyici :) Sıfır yol yorgunluğu ile Hilton İstanbul lobisine ulaştık.
bebekle tatil

Otel lobisinde blog yazarı arkadaşlar ve çocukları ile biraz soluklandıktan sonra odalarımıza çıktık. 8. katta bulunan aile odamızın manzarası muhteşemdi. 2 ayrı odanın içeriden ayrıca bir kapı ile birleştirilmesi aileler için rahatlık. Bade kendisine ait yatak, banyo ve balkonu görünce çok mutlu oldu. Banyosunda onu bekleyen sürprizlerden diş fırçası, macunu ve şampuana bayıldı. Hilton İstanbul bebekleri de unutmamış! Odamızda bebeğimiz için bebek küveti, bebek yatağı ve hatta biberon sterilizatörü bile vardı... Keyifle odamıza yerleştik ve öğle yemeği için aşağı indik. Açık büfe öğle yemeğinde çocuklar için de harika seçenekler vardı. Yemekten sonra doğruca havuza geçtik.
çocukla tatil

Anne kız olarak bebeği odada küçük anane ile bırakmanın keyfiyle kendimizi Hilton havuzuna bıraktık. Havuzda harika vakit geçirdik. Kızımla baş başa vakit geçirmenin keyfi paha biçilemez.
anne kız

Bade arkadaşlarıyla oynarken ben de kızlarla havuz başında muhabbete daldım. Havuzdan sonra çocuklar için kurabiye atölyesi programı vardı. Çocuklar şekilli kurabiyeler hazırladılar. Çok da eğlendiler.
kurabiye atölyesi

Akşam yemeğinde artık eşler de bize katılmıştı. Anne babalar yemekten sonra sohbete devam ederken çocuklar da sinema filmi izlemek için ayrı bir salona geçtiler. Ters Yüz filmini izlemişler hep beraber.

Cumartesi sabahı erkenden havuza giderek biraz da çocuksuz keyif yaptım, havuz bomboştu. Masaj için spa merkezinden randevumuzu da aldım.

'Bosphorus Terrace' da kahvaltı için ailece hazırdık. Kahvaltı menüsü oldukça zengin, lezzetler ise süperdi. Boğaz manzarasına karşı Hilton kalitesi ve lezzetleri ile kahvaltıyı bırakmak kolay olmadı.
Kahvaltı sonrası masaj randevumuz olmasa zor kalkardık sofradan :) Anne baba masaj saatinde iken çocuklar ile hatta bebek ile ilgilenen arkadaşlar candır :)

Masaj ve havuz keyfinden sonra odamızla vedalaşmak üzere yukarı çıktık. Bade odasını, yatağını, çalışma masasını, banyosunu bırakmakta epey zorlandı. Bu kısa tatil hepimize çok ama çok iyi geldi. Yüzümüzde gülümseme ile otelden ayrıldık.
bebekle tatil

İstanbul içinde böyle bir kaçamak, kısa tatil zaman açısından da çok değerli. Uzak otellere giderken yolda harcayacağımız efor yerine İstanbul içinde kısa ama konforlu bir tatil, neden olmasın? Biz bu fikri çok sevdik :)