11 Ağustos 2016 Perşembe

yurt dışı alışveriş seçenekleri

Yurt dışındaki alışveriş sitelerini takip ediyor musunuz? Eğer arada bir kontrol ederseniz zevkinize uygun şeyleri bulmanız mümkün. Hem de çok çok uygun fiyatlara! Çok fazla yurt dışı alışveriş sitesi seçeneği var. Size zaful dan bahsedeceğim.

yabancı sitelerden alışveriş

Zaful geniş ürün seçeneği ile karşınıza ilk çıkan yabancı sitelerden bir tanesidir. Ben de bu siteden çiçekli nakışlı bir ceket aldım. Fotoğrafın üzerine tıklayarak uygun fiyatını da görebilirsiniz. İçi saten dışı kumaş çiçekli ceketim iki hafta kadar kısa bir sürede adresime ulaştı.
blogger anne

blogger anneler
Yurt dışından alışveriş yaparken ürün bilgileri kısmını iyi okur ve değerlendirirseniz siparişinizden de memnun kalırsınız. 
Beden seçimi yaparken normalde giydiğinizden bir beden büyük seçmenizi tavsiye ederim.
Ürün tipinde slim yazıyorsa 2 beden bile büyük sipariş verebilirsiniz. Slim modeller daha da dar oluyor.
Kargonuzu açtığınızda sipariş verdiğiniz ürünü biraz sıkıştırılmış ve ütüsüz bulmanız normal çünkü uzun yoldan geliyor. Yıkayıp ütüledikten sonra sipariş verirken gördüğünüz ürüne ulaşabilirsiniz.
Malzeme - material bölümünde kumaş cinsi için bilgi veriliyor. Parlak saten gördüğünüz bir giysi size naylonumsu gelebilir.
Beden skalasından kol, omuz, uzunluk ölçülerini kontrol etmelisiniz.
Ödeme yapmadan önce kargo seçeneklerini incelemelisiniz.
Alışveriş öncesinde siteyle ilgili daha önce yapılan yorumları internetten araştırmak site hakkında fikir sahibi olmanızı sağlar.

iki çocuklu hayat

blogger anne


Bazı arkadaşlarım internetten yaptıkları alışverişlerde gelen ürünlerle hayal kırıklıkları yaşadı, beden sorunu nedeniyle... Yurt içi online alışverişlerde bile böyle sorunlar olabiliyor. Bedeninizi iyi tanımalı ve mankende durduğu gibi durmayacağını düşünerek sipariş vermenizi öneririm. 
Sizin nelere dikkat ettiğinizi de merak ediyorum. Hadi yorum kısmına yazın, herkes faydalansın.






8 yorum:

  1. Elifciğim çok güzel bir ceketmiş güle güle kullan bu sene de çok trend bunlar :-))

    YanıtlaSil
  2. Çok güzelmiş hippi desenleri gibi çok beğendim.

    YanıtlaSil
  3. Ceket süpermiş çok da yakışmış bu siteyi bilmiyordum inceliyorum hemen ;)

    YanıtlaSil
  4. Çok Beğendim Güle Güle Kullanın :)

    YanıtlaSil
  5. bayıldım ceketinize, iyi günlerde kullanın size de çok yakışmış Elif Hanım, kredi kartı kullanımı ile ilgili tereddütlerim var online alışveriş yaparken, sanal kart kullanıyorum bu kartı kullanabilirmiyim acaba sitede bilginiz var mı ?

    YanıtlaSil
  6. çok şık olmuşssun cnm gule gule kullan

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler aydınlatmanız için.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..