9 Ağustos 2016 Salı

Bademlebuduk Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı filmi galasında

Geçtiğimiz cuma vizyona giren Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı filmi galasına Badem kızım, Berke bebeğim ve tatlı ablamız ile katıldık. Çizgi ve animasyon filmi sevmenin yaşı yok :)

Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı filmi

Animasyon filmleri çok seven ben bu defa filmi izlemek yerine bekleme salonunda bebeğimle yürüyüş yaptım. Bade İrem ablası ile izledi filmi ve çok beğendi. Bir kez de bebeği babaya bırakıp birlikte izlememiz gerekiyormuş! 
blogger anne

Bebekli anneler için özel sinema seansları vardı eskiden belki öyle bir salon bulursak iki çocukla ben de izlerim. Yoksa bebeği babaya bırakıp anne kız mı izlesek bir daha???
Komedi dünyasının sevilen isimlerinden Alper Kul ve Çağlar Çorumlu da seslendirmelerini yaptıkları Evcil Hayvanların Gizli Yaşamı filminin Özdilek Cinetime'da gerçekleştirilen gala etkinliğine katıldı. Sahipleri evde yokken evcil hayvanların sürdüğü hayatı ve maceralarının konu alan film 05.08.2016'da vizyona girdi.

blogger anneler

Max isimli köpeğin sahibiyle sürdürdüğü sakin hayata Duke isimli köpeğin dahil olması sonrasında iki köpeğin arasında bir rekabet başlıyor. Bu rekabet ile aksiyon dolu olaylar ve dostluklar ortaya çıkıyor. 
Bade filmdeki tüm hayvanları çoooook sevmiş. Çok şirinlermiş :))
Taze blog yazarı İrem de blogunda galaya yer vermiş: İrem'le Keşfedin





3 yorum:

  1. ben de filme bayıldım Elif'cim :-))

    YanıtlaSil
  2. Cuma akşamı bizde ailecek izledik, bayıldık filme ☺☺ çok eğlenceli gerçekten de.. ayrıca bence anne-kız ikiniz kesin gidin😉

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..