23 Eylül 2014 Salı

Badem'den Nasrettin Hoca bilmecesi

Badem ile ise uykudan önce sohbetlerimiz kesinlikle çok eğlenceli ve oldukça çılgın.

Hadi anne biraz çılgınlık yapalım diyor Badem uykudan önce. Yatağa yatıp biraz anne kız sohbet ediyoruz.Bol bol kıkırdamalı sohbetler uykudan önce oluyor bizde.


Dün mesela bana bir bilmece sordu:
''Nasrettin Hoca bir gün yolda giderken yerde bir hayvan gördü. Bu nedir?''

Bir sürü cevap verdim ama doğru cevabı bir türlü bulamadım. 
Biraz da ipucu istedim:
tıpı tıpı yürür
ayakları var
kuyruğu var dedi.  Bu kadar ipucu verdi.


Sizin bir fikriniz varsa yardımcı olur musunuz?

buradan

4 yorum:

  1. Hımmmm bilemedim ki :) ne tatlılar değil mi :)

    YanıtlaSil
  2. Maşallah çok tatlısınız. Ben de çok severim çocuklarımla uykudan önce sohbetlerini.Bence kaplumbağa:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..