16 Eylül 2014 Salı

bazı kadınlar çok ...

Hepimiz ilginç kadınlar tanımışızdır...

Bazı kadınlar vardır hayatta her zaman ''en'' olduğunu düşünen
Bazı kadınlar vardır hep kıskanıldığını düşünen
Bazı kadınlar vardır hep arkasından konuşulduğunu düşünen
Bazı kadınlar vardır sadece güzel hissettiklerinde iyi hisseden
Bazı kadınlar vardır tek hedefleri iyi kötü bir evlilik yapmak

Bu liste böyle uzar gider...
Hepimiz dönem dönem belli rollere bürünüyoruz bilerek yada bilmeyerek.
En iyi bildiğimiz şey ise başkalarını eleştirmek oluyor çoğu zaman.
Her zaman söylerim, kadının en büyük düşmanı bir başka kadındır diye.

Bunları yazdığım için bir kadın ile sorunumun olduğu düşünmeyin sakın.
Sadece gözlemlerimi dile getirmek istedim.
Bazı kadınlar da çok eğlencelidir. Bir ortama girdiğinde hemen havaya girer. 
herkes bana bakıyor, 
resmen göz hapsine girdim, 
böyle gözlerini dikip bakıyorlar, 
bi maşallah diyin, nazara geleceğim bak, 
benim yıldızım da çok düşüktür hemen etkilenirim

Bir havalar, bir süzülmeler...

Bazı kadınlar da başka bir kadının açığını bulsam da dalga geçsem, 
atarlı bir tweet atsam diye pusuda bekler. 

Bazı kadınlar aşkınızı ve sevginizi kopya çeker sizden, 
fotokopi olmasın biraz kendinden de bir şeyler kat derler iç sesleri dışa vurur...

Ama hiç oluyor mu hanımlar böyle?
Güzel güzel anlaşsak her daim...
Destek olsak, köstek olmasak olmuyor mu?


Bir kahvenin kırk yıl hatırı vardır, haydi ben size bir fincan kahve ikram ediyorum, 
siz de güzel enerjilerinizi gönderin bana



11 yorum:

  1. canım da nası kahve istemişti,teşekkürler
    hiçbirşeyin farkında olmayan erkeklerden iyidir

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler kahve için ne yapacaksın hayat işte her şey aynı olsa farklar nasıl ortaya çıkar değil mi ama?

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar doğru yazmışsın, halbuki bizi bizden çok anlayan kim var. Erkekler kadar olamıyoruz ne kıskançlık ne haset.. yazık bize valla.. Sevgilerimi ve tüm iyi enerjilerimi gönderiyorum sana, bizi ayakta tutan kadın olmamız kadın güçlü olmalı, kadın sevecen olmalı, kadın kadına düşman olmamalı

    YanıtlaSil
  4. bir kadın olarak hemcinslerimin çoğunu sevmiyorum artık :( kahve için teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  5. süper yaaaa.. :) ben hangi kadınlardanım? :)

    YanıtlaSil
  6. Bir filozof demiş ki." Kadınlar imparatorlar gibidir hiç dostları yoktur":(

    YanıtlaSil
  7. canım kocaman bir pozitif enerji sana :))

    YanıtlaSil
  8. Sevgilerimi ve tüm iyi niyetimi ve hislerimi göndereyim ben de :))))

    YanıtlaSil
  9. cnm benim teşekkürler kahve için ve son yazdıgına katılıyorum hep destek olsak.. sonuçta elbet sorunlar yada mutluluklar ucundan bir yerden ortak oluyor :))

    YanıtlaSil
  10. Aptal kadınlara uyuz oluyorum.. Birde dünyaları kendi etralarında dönen kendini bir b. sananları.. Ona göre o dünyanın en güzeli. birde sırıtıp poz verirler:)

    YanıtlaSil
  11. Tşkler kahve için:)Böyle kadınlar olmasa dostlarımızı ayırt edemeyiz ama demi:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..