27 Eylül 2014 Cumartesi

Badem'in ilk sinema keyfi

Bugün insanlık için sıradan,  Badem için olağan dışı bir gündü. 

Badem ilk defa sinemaya gitti.

Uzun zamandır uygun bir film ve zaman bekliyordum. Ben sinemada film izlemeyi çok severim, kızım da sevsin istiyorum haliyle. Bugün ise ilk sinema deneyimi için uygun bir gündü. Hangi filmi izledik dersiniz?

Tabi ki en sevdiği kahramanlardan Bloom ve Winx Club kızlarının yeni filmini. 
Winx Club Okyanusun Gizemi
Film 3.10.2014 te vizyona girecek. Badem ve kuzeni Zeynep ile Palladium Cine Maximum'da ön gösterimi izledik. Gerçek winx kızları ve winx kıyafetleri sunumu ile güzel bir deneyimdi.

Üstelik filmi ben de izledim ve beğendim. 
Winx hayranı bir kızınız varsa bu filmi er yada geç izlemeniz gerekebilir. Sinemada izlemek ayrı bir keyif. 

Bugün de Badem kızım için tarihe not düşelim: Bademle annesi bugün birlikte sinemaya gitti.

Sevgiler
Elif

1 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..