29 Nisan 2016 Cuma

anne kahvesi

Kahveyi sevdiğimi bilirsiniz. Türk kahvesi ve filtre kahve favorilerimdendir. Hatta kahve keyfimin yanında bana eşlik eden atıştırmalıklar ve tatlılar da önemlidir benim için. Bütün bunları da hoş sunumlarla ikram ederim hem kendime hem de kahve arkadaşlarıma.

kahve keyfi
Önceden günde en az 2 kahve içerken, hamilelik döneminde kısıtlamaya girdik. Günde en fazla bir fincan türk kahvesi içtim, bazı günler onu da içmedim... 
Doğumdan sonra da bir süre kahve içmedim ama artık günlük bir adet kahve keyfime başladım bile.
kahve keyfi
Tek çocukla kahve içmek daha keyifli, daha kolaydı, bu kesin. Şimdi bebeğimizi uyuttuktan sonra ne yapsam şaşırıyorum. Ablayla ilgilenmek, ev işleri, uyku, yemek... Eğer abla evde değilse uykum açılsın, daha iyi organize olayım diye bir kahve pişiriyorum hemen.
kahve sunumu
Öğleden önce bebeğim uyuduğunda, abla da okulda oluyor. Tam kahve keyfi için uygun saatler diyerek hemen kahvemi alıyorum. 
Bebek uyanıyor kimi zaman, kahve kalıyor. Soğuk kahve oluyor :)
Birkaç kez de bebeğimle dışarı çıktığımda hazır kahvelerden yana kullandım hakkımı. White Chocolate Mocha benim favorim :)
blogger anne

Bebekle hayat başladı başlayalı: anneler kahvesini, çayını soğuk içer! dedim ben de :)
Afiyetle...




7 yorum:

  1. sağlıkla huzurla mutlulukla büyüsün berke bebek ve güzel ablası :) bol keyifli köpüklü kahvelerin olsun tatlım :)

    YanıtlaSil
  2. Zaten bu havalarda soğuk olması pek de önemli olmaz gibi :) Allah nazarlardan saklasın miniği :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de türk kahvesini çok severim ancak haftada en fazla 3 fincan tüketiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. afiyet olsun
    kahvesiz bir hayat düşünemeyenlerdenim ben :)

    YanıtlaSil
  5. yaz geliyor canım birlikte soğuk kahve içeriz artık :-))

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun. Haklisin zor oluyor çocuklarla özeölikle de bebekken.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..