16 Nisan 2016 Cumartesi

emziren annelerin destekçisi Humana Still-Tee

Hamileliğim boyunca bebeğimin gelişimini, kendi vücudumdaki değişimleri takip ettim. Bol bol okudum ve araştırdım. İlk bebeğimde de bu bilgilere çok vakit ayırmıştım. Aradan altı yıl geçmiş, tecrübeli bir anne olmuş olsam da öğrenmenin ve araştırmanın sonu yok.
İlk hamileliğimde öğrendiğim ve altı yıl aradan sonra en çok işime yarayan bilgilerden biri, etkisi klinik olarak kanıtlanmış Humana Still-Tee'nin emziren annelerin bir numaralı dostu olduğu
süt artırmanın yolları
Bundan altı yıl önce doktorumun tavsiyesiyle düzenli olarak Humana Still-Tee içmiştim, sorunsuz bir emzirme süreci yaşadım.  Humana Still-Tee içeriğindeki süt artıcı bitkiler sayesinde anneye ve bebeğe destek oluyor. Limonotu, rezene, çemen otu, bamya çiçeği gibi bitkiler sayesinde anne sütünün artmasına yardımcı oluyor. 
İkinci bebekte belki çoğu şeyi ilk defa yaşıyor gibi oluyorsunuz ama ben Humana Still-Tee tadını unutmamışım.Çok faydasını gördüğüm Humana çayını doğumdan sonra hemen içmeye başladım. Doğum sonrası süt oluşumunu hızlandırması ve ilerleyen dönemlerde içildiğinde süt artırmaya yardımcı olduğu için vazgeçemediğim bir ürün. 
Günde 3 - 4 su bardağı kadar tükettiğim bu çay sayesinde yine içim rahat etti. Özellikle ilk aylarda sık sık emzirdiğim ve bebeğimin ihtiyaçları fazla olduğu için sütümü desteklemek istedim. Badem kızımı 4. aya kadar sadece anne sütü ile beslemiş, 4. aydan sonra küçük küçük ek gıda alıştırmalarına başlamıştım. 

İkinci bebekte de uzun süre emzirmek istiyorum. 

humana still tee kullananlar, blogger anneler, anne tavsiyesi
Bir anne olarak size de sütünüzü artırmaya yardımcı olacak Humana Still-Tee öneririm. Doğumdan sonra da hamilelik döneminde olduğu gibi çeşitli tavsiyeler, öneriler geliyor çevrenizden biliyorum. Bunlar genelde şekerli gıdalar oluyor. Humana Still-Tee düşük kalorili olduğundan içim rahat tüketiyorum. 
Şeker ilave etmeden tükettiğim Humana Still-Tee hazırlamak için ılık su tercih ediyorum. 200 ml ılık suya 2 - 3 tatlı kaşığı Humana Still-Tee ekleyip karıştırıyorum. Anneler bilir, bazen süt artırıcı çayınızı bile kucağınızda bebekle hazırlamanız gerekebilir. Ben de çoğunlukla kucağımda bebekle hazırlıyor ve ılık içmeyi tercih ediyorum. Anne olunca sıcak çay yada sıcak kahve içmek pek mümkün olmuyor değil mi :)
Bol sütlü, sağlıklı günlerimiz olsun...










5 yorum:

  1. Doktor tavsiyesi ile mi kullaniliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, benim doktorum önermişti, yine önerdi aynı ürünü

      Sil
  2. Ben de çok içmistim bundan :)

    YanıtlaSil
  3. hayırlısıyla benimde olur inşallah çocuğum

    YanıtlaSil
  4. hmm bundan 8 sene önce bu cay varmıydı bilmiyorum yeni duydum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..