14 Nisan 2016 Perşembe

Merhaba, ben Berke. Ali Berke

Selam millet ben geldim. Benim adım Ali Berke. 

Ablamın bir tanecik kardeşi, 

babamın yakışıklılıkta tek rakibi, 

annemin ikinci bebeğiyim! 


Annem iki çocuklu hayata alışmaya çalışıyor ama ben daha çocuk değilim ki! Ben sadece bir bebeğim :) Ağlıyorum çoğu zaman ve geceleri sık uyanıyorum. Biraz daha büyüyünce annemi de babamı da ablamı da hiç üzmeyeceğim. Bol bol uyuyacağım. 


Gaz problemi mi? Gaz benim hayatımda önemli sorunlardan biri bu aralar. Korkuyorum tuvaletim geldiğinde :) Ablam korkma diyor, elimi tutuyor ben ağlayınca. Yakında buna da alışacağım ve üstesinden geleceğim. 
Biz Bademlebuduk Kardeşler her şeyin üstesinden geliriz inşallah...
Banyo yaparken ve üstümü değiştirirken de ablam elimi tutuyor, bana destek oluyor. ''Korkma karedeş ablan yanında'' diyor. Evet bana karedeş diyor, bazen de meleş diyor. Sanırım iyi bir şey söylüyor :) Ben de ona gülücük atıyorum.

Annemin ablamla ilgili paylaşımlarını #bademstyle etiketiyle takip ediyordunuz, benimkileri de #berkemstyle olarak takip edebilirsiniz.
İnstagram/bademlebuduk




16 yorum:

  1. Hayırlı ve de uğurlu olsun...
    Hoşgelmiş sefalar getirmiş Ali Berke bebek...
    Abla kardeş çok şeker gözüküyorlar.
    Sağlıkla büyüsünler birlikte :)

    YanıtlaSil
  2. biran önce o gaz problemleri geçsin küçük prensin inşallah :) sağlıkla büyüsün

    YanıtlaSil
  3. Hoşgelmiş , abla kardeş ne kadar da tatlılar :)

    YanıtlaSil
  4. ayy o ablayı yerim ben. Büyümüş abla olmuşta kardeşini mi kolluyormuş :)
    Allah analı babalı, uzun yaşlar versin her ikisine de.

    YanıtlaSil
  5. Hosgeldin minik yakisikli. Ablasi da prensesler gibi.

    YanıtlaSil
  6. Ay maşallah suphanallah. Çok güzelsiniz. Tez zamanda gaz problemleriniz bitsin İnşallah...

    YanıtlaSil
  7. Allah analı babalı büyütsün.

    YanıtlaSil
  8. ah canım allah analı babalı büyütsün, çok tatlılar

    YanıtlaSil
  9. Maşallah kuzuma.En zor ama en keyifli zamanları anneliğin.Doyasıya tadını çıkarın :)

    YanıtlaSil
  10. MasAllah hayırlı uğurlu olsun

    YanıtlaSil
  11. Ahaha yerim onu ben gazı da varmış çok tatlı Elifcim maşallah Berkeye

    YanıtlaSil
  12. Ponponunu yerim onun :) Maşallah Allah bağışlasın..

    YanıtlaSil
  13. Senin totonu yesinler ☺️ Maşallah çok tatlılar ☺️

    YanıtlaSil
  14. Misss gibi kokuyordur o şimdi:) tekrar hayırlı olsun

    YanıtlaSil
  15. masallah berkeciğime ve güzeller güzeli ablasına...

    YanıtlaSil
  16. Ayyy ben yerim bu bal tanelerini…
    Misss gibi kokusunu içine çekermisin benim yerime tatlım.
    İlk fırsatta gelip bol bol öpüp koklayacağım inşallah…
    Allah nazarlardan korusun ,maşallah size…
    Kendine ,prenses ve prensine iyi bak tatlım…
    Sevgiler…

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..