14 Kasım 2013 Perşembe

MAC Göz Kalemi // Göz Makyajı için favori ürünlerim

MAC göz kalemi
MAC Göz Kalemi Technakohl Liner
MAC asansörlü göz kalemimi çok seviyorum
Yumuşak sürümü sayesinde kolay uygulanıyor,  gözü acıtmıyor
Asansörlü olduğu için kalemin ucunu açmak zorunda değilim, kapağını kapatırken ucu kırılacak derdi yok.
Ucunu istediğim gibi açıyorum,  kapatıyorum.  
Kısa sürede kuruyor, öyle hemen bulaşmıyor 
Keşke biraz daha uzun süre dayanıklı olsaydı, kalemi uyguladıktan sonra ilk 1 saat ayni tazelikte kalıyor diyebilirim ancak sonrasında tazelemeniz gerekebilir. 
Eğer dikkatli kullanırsanız yani ucunu sadece ihtiyacınız kadar açarsanız kırılmaz. Uzun süre kullanabilirsiniz.


Mac cosmetics internet sitesinde satış fiyatı: 43 TL
diğer renk seçenekleri için tık tık
Benim kullandığım renk graphblack

4 yorum:

  1. Asansörlü göz kalemleri benim için tercih sebebidir.Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan bende deneyeceğim..
    http://waffletadinda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..