5 Kasım 2013 Salı

Serap Tan ve Mekanist ile La Vie En Rose'da 5 Çayı

Geçtiğimiz günlerde sevgili Serap'tan öyle şık öyle güzel bir davet aldım ki katılmamak mümkün değil, zevkli arkadaşım SerapTan ne güzel de davetiye hazırlamış bizlere
25 blogger La Vie En Rose da SerapTanla5çayı etkinliğinde toplandık, yeni bloggerlarla tanışmak, tanıdıklarımızla buluşmak oldukça keyifliydi. Sevgili Serap'a bu organizasyon için teşekkür ediyorum.
işte hashtaglerimiz:
 #seraptanla5çayı
#lavienroseda5çayı 
#mekanistlebloggerlarbulustu

Serapcığım ile süper pozumuz:

Tüm arkadaşlarla fotoğraf çekme şansım olmadı, bizim masadan ise sadece bu kare var elimde, 
Sevgili arkadaşlarım:
Kırıkşemsiye, Aylinden Denemeler, Balgözlükız, Mekanist'ten Elif 


Balgözlükız ile zaten tanışıyorduk, blogunu ve instagram hesabını severek takip ettiğim Aylin ile tanışmak büyük keyifti, Mekanist'ten Elif ise çok sıcak samimi bir insan, tanıdığıma yine çok memnun oldum.
Diğer blogger arkadaşlarımla da elbette sohbet ettik. Üşengeç Şef, BerryDew, suicolor, beatifulandsweets, bilge karadeniz, sosyalanneler, balyanağın hikayesi, müge köklü atik, sezen - bir kadın yazıyor, ebrascha, sevdanın dünyası, makeupbybgm, düşkızı, hamide tekin, makyajblogum, şebnem, siyahprenses ve diğer sevgili bloglar...
Unuttuklarım varsa lütfen yorum kısmına ekler misiniz? Bu güzel etkinliğin üzerinden çok yoğun 1 haftalık şehir dışı seyahati araya girdiğinden hafızamı toparlayamadım :(
Aylinciğim benim çok güzel fotoğraflarımı çekti, instagramdan paylaştım ben de :))

Mekan seçimi de yine muhteşem Yeniköy'de romantik cafe La Vie En Rose...
Bahçesi de bulunan La Vie En Rose da romantizmi soluyorsunuz. Bizim için muhteşem ikramlar hazırlamışlar.


Uzun uzun fotoğraf çektikten sonra sıra lezzetlerden tatmaya geldi, şunu söylemeliyim ki 
La Vie En Rose lezzetleri muhteşem, tek bir çeşit söyleyemiyorum çünkü tatlılar da tuzlular da muhteşem lezzetliydi.
İşte benim tabaklarım


Bu etkinlik sayesinde birebir, yüz yüze :) de tanıştığım Mekanist ekibine de sevgilerimi iletiyorum.



öncelikle etkinliği düzenleyen arkadaşım SerapTan'a, Mekanist ekibine, La vie en rose Yeniköy'e, katılan değerli blogger arkadaşlarıma, Seraptan'a zarif hediyesi aynası için ayrıca, hediyeleri ile bize mutlu eden sponsor firmalarımıza (Lila KutuMarrakesh,  AvonNiveaFonex KozmetikArweyTanaçan Kozmetik'e) teşekkür ediyorum.


Sevgilerimle
bademlebuduk

11 yorum:

  1. Çok eğlendik rengarenk insanlarla...yine yeniden buluşalımmmm derim:)

    YanıtlaSil
  2. Hamide Tekin'in blogu mu var? :) Ne güzel ya. Bazen keske bende Türkiye'de olsamda sizleri görsem diyorum.

    YanıtlaSil
  3. Yine yeniden görüşmek üzere süperdi gerçekten Serap'ın o güzel enerjisi herkese mutluluk veriyor

    YanıtlaSil
  4. harika bir etkinlik olmuş canım yaa çok özendim Allah içinize sindirsin :)

    YanıtlaSil
  5. canım senınle yenıden bı etkınlık cok guzeldı, ıyı kı geldın ! sevglerimle

    YanıtlaSil
  6. Kısacık bir zaman diliminde olsa da seninle tanıştığıma çok sevindim, yeniden görüşmek dileğiyle öpüyorum çok, sevgilerimle :))

    YanıtlaSil
  7. Tanıştığımıza çok sevindim ve anlattığım gibi Mekanistle tanışmana vesile olmak beni daha da mutlu etti. Aramıza hoşgeldiiiin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok ama çok memnun oldum, mekanist etkinliklerinde de görüşürüz bol bol umarım :)

      Sil
  8. imrendim size bu organizasyonları sponsorlar mı ayarlıyor. mesela siz ücret ödüyormusunuz bu etkinliklerde

    YanıtlaSil
  9. beni bilgilendiriseniz sevinirim

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..