10 Mayıs 2016 Salı

Bebek Yuvası - baby nest

Son zamanlarda instagram hesaplarında gördüğüm ve merak ettiğim Bebek Yuvası - baby nest yatağını yakından inceleme ve hatta kullanma fırsatım oldu. Sizinle de deneyimlerimi paylaşacağım.
Babynest_turk hesabının sahibesi Manisa'dan Nursel hanım Ali Aras Geliyor partisine katılarak bize de bu güzel bebek yatağını hediye etti. 
baby nest kullananlar
Altı yıl önce yoktu tabi böyle yataklar; vardı ise de ben bilmiyordum :) Şimdilerde çok popüler olduğu kesin. Kullanan arkadaşlarımın memnuniyetlerini duydukça ben de incelemeye başladım. 
Baby Nest bebek doğduktan itibaren kullanılabiliyor. Gün içinde bebeği yatırmak için oldukça rahat. Bebeği yanında yatıran ancak bilmeden zarar verir miyim diye düşünen anneler de bebeklerini baby nest içinde yanlarına alıyormuş. Biz gece değil de gündüz oyalanmak için kullanıyoruz.
Bebek beşiğinde yada yatağında da baby nest kullanılabilir.
Biz evcilik oyunlarında da kullanıyoruz :)
baby nest kullananlar

Çok değişik desenler ve tasarımlarla siz de kendi özel baby nest inizi yapabilirsiniz.

9 yorum:

  1. hakikaten şimdi neler çıktı keşke Ardoşum bebekken de olsaydı ya bunlar..

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel eskiden ya yoktu böyle şeyler yada ben bilmiyordum ne kadar şirin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de yeni öğrendik, daha neler göreceğiz bakalım :))

      Sil
  3. bayıldım çok guzel benimde yeni doğacak bebeğime lazım nasil yapılıyor acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. instagramdan babynest_turk takip edip sipariş verebiliyorsunuz :)

      Sil
  4. Canım iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ben bayıldım bu ürüne tedavim inşallah olumlu sonuçlandığında bende düşünüyorum :) yakışıklı prensde güzel günlerde kullansın :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..