9 Mayıs 2016 Pazartesi

İki Çift ayakkabı

Topuklu ayakkabı giymeye biraz ara verdim. Hamilelik, yeni bebek derken topuklu ayakkabılarımı üst raflara kaldırdım bile. Ancak düz ayakkabı da giyemiyorum... Hafif bir topuk benim için en uygunu oluyor.

az topuklu ayakkabı
Sevgili Fatma da Ali Aras Geliyor partisinde bize ikicift dan istediğimiz bir çift ayakkabıyı hediye edeceğini söylediğinde ben de bu hafif topuklu fuşya kadife ayakkabıyı beğendim. Öyle güzel seçenekler vardı ki karar vermek kolay olmadı doğrusu...
Ayakkabım elime ulaştığında iyi bir seçim yaptığımdan emin oldum. Ayakkabı kalıp olarak da çok rahat. 5 cm topuk benim ayakkabıda en sevdiğim yükseklik. 
topuklu ayakkabı modelleri
Siteyi incelediğimde bağcıklı açık ayakkabılara da bayıldığımı itiraf etmeliyim. Yıllar önce dize kadar uzanan bağcıklı ayakkabılar moda idi ve tabi ki ben de giyerdim. O günleri hatırladım. Sanırım bu yaz da bağcıklı ayakkabılardan alacağım. Yazlık modelleri hem topuklu hem de günlük olarak siteden inceleyebilirsiniz.




5 yorum:

  1. Elifciğim çok güzelmiş güle güle kullan :-)

    YanıtlaSil
  2. cok güzelmiş canım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  3. Çok şık. Eskinin havası var sanki 😉

    YanıtlaSil
  4. Canım çok güzel kombin olmuş iyi günlerde giy beni hatırla giydikçe :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..