13 Mayıs 2016 Cuma

güneş ürünleri tercih ederken

Yaza hazır mısınız?Mayıs ayının neredeyse ortalarında olsak bile havalar bir açık bir kapalı gitmeye devam ediyor. Ancak takvimler artık yaz mevsimin iyice yaklaştığını gösteriyor. 

Yaz deyince aklıma gelen önce güneş ve tatil olur benim. Bol bol güneş almaya çalışırım yaz boyunca. 
Öğleden önce ve öğleden sonra açık havada yapılan yürüyüşler bahar yorgunluğuna da iyi geliyor. Hem de bedenimiz hareketleniyor.
Açık hava yürüyüşlerine çıkarken ise ihmal etmediğim şey: Güneş Ürünleri
güneş koruyucu ürünler

Güneşin zararlı etkilerine karşı cildimi korumak için çeşitli ürünler kullanıyorum. Sadece kendim için değil kızım için de kullanıyorum. Güneşten koruyucu ürünlerde çok çeşit bulunuyor. Benim de yıllardır kullandığım bazı markalar var. Güneş ürünleri dönem dönem kampanyalar ile daha uygun fiyatlara satılıyor. Ürünler çeşitli olduğundan ben de internet sitelerinin indirim ve kampanyalarını takip ediyorum. Güneş ürünlerinde indirim ve kampanyalar için turuncukasa.com u inceledik ve daha yaz gelmeden güneş bakım ürünlerimizi aldık. Hatta kullanmaya başladık bile. Kampanyalı fiyatlar ile avantajlı bir alışveriş yapmak sizin elinizde. 
Bu yaz çok sıcak geçecek diyorlar, benden söylemesi. Siz de turuncukasa dan kampanya ve indirimleri takip edebilirsiniz.






2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..