27 Mayıs 2016 Cuma

Bebekle Hayat: Emzirme Önlüğü

Anne olduktan sonra ilk kişisel alışverişiniz bile bebekle ilgili oluyor sanırım. Benim ilk alışverişim emzirme önlüğü oldu. İlk bebeğimde de kullanmıştım ama bu kadar erken almamıştım. Berke ile gezmelere erken başladık :)

Ben iki adet emzirme önlüğü aldım. 
Bir tanesi standart model -kırmızı- 
Diğeri desenli olan altında minderi var ve bebek emzirme önlüğünün minderinde yatıyor. Anneler tarafından geliştirilmiş bu önlük @mycey tarafından tasarlanmış. Bütün büyük bebek marketlerde bulunuyor. Her ikisi de benim için çok rahat. Kırmızı olanı bebek bakım çantasından ayırmıyorum. Diğeri de arabada duruyor. 
minderli emzirme önlüğü

Anne ve bebek en az ilk 6 ay yapışık bir şekilde oluyor, bebek sürekli emmek istiyor. Bebeğinizle sosyal hayata karıştığınızda onu emzirmek için ne yapacaksınız?
-gittiğiniz yerde önce bebek bakım odası nerede diye sorarsınız
-bebek odasında sıra varsa bekleme stresi
-bebek bakım odası havalandırılmış mı? Temiz mi?
-bebek bakım odası yoksa kendinize uygun bir yer oluşturmaya çalışırsınız
yada emzirme önlüğünüzü olduğunuz yerde çıkarır bebeğinizi rahat rahat beslersiniz.

emzirme önlüğü kullananlar

Bence emzirme önlüğü seçeneği en rahatı :)
Bulunduğunuz sosyal ortamdan uzaklaşmadan, konforlu bir şekilde ve stres yaşamadan bebeğinizi beslemek hem size hem de bebeğinize çok iyi gelecek. Emzirme önlüğünün üstünden bebeğinizle göz teması da kurabiliyorsunuz. 
Yeni anne için sosyal hayatın içinde olmak, hava almak çok önemli. Tabi bebek için de... Anne mutlu ise bebek de mutlu...
Emzirmek bir anne için çok özel ve güzel bir eylem, bebek için de ihtiyaç, hem de temel ihtiyaçlardan! Emzirme önlüğü de bebeğinizle dışarı çıktığınızda, arkadaşınıza gittiğinizde yada yolculuk yaparken sizi ve bebeğinizi rahatlatacak bir çözüm. 

Emziren annelere ve anne adaylarına tavsiye ederim. 





6 yorum:

  1. otobüsde bi annede görmüştüm bir kaç yıl önce ve çok hoşuma gitmişti gerçekten çok mantıklı bir çözüm :)

    YanıtlaSil
  2. Havasız bakım odalarına kapanmaya gerek kalmıyor artık:)

    YanıtlaSil
  3. Anneler için çok pratik bir ürünmüş :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bundan muhakkak dikmeliyim
    Sevgiler..
    https://benimisimdikis.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Kırmızı olan pek de şirinmiş :)

    YanıtlaSil
  6. 4 yıl önce ben de kullanmıştım. gerçekten çok kullanışlı. bu aralar benim emzirme önlüğüm anneden anneye dolaşıyor. 3 bebek büyüdü.:)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..