10 Ocak 2014 Cuma

memlekettengelsin.com dan siparişim geldi

memlekettengelsin.com internette gezerken gördüğüm çok ilgimi çeken bir site, alışverişimden çok memnun kaldığım için sizinle de paylaşmak istedim.
Siparişinizi memleketinden getiriyorlar...
Gerçekten iyi düşünülmüş, akıllıca bir konsept. Kimin aklına geldiyse tebrik etmek istiyorum. 
Öyle ki hemen sipariş verdim. 
Online Destek ile de bol bol görüştüm, seçim yapmam konusunda bana yardımcı oldular.

İlk defa bir internet sitesinden mantı satın aldım.
Ama o kadar çok olumlu yorumlar duydum ki almadan duramadım. 
Pastırmacı Hayrullah El Dolumu mantı 
Mantıyı özel ambalajı içinde paketlemişler. Özel buz kalıbı ile beraber, künefe de ...

Sadece mantı değil tabi, elim bir çok şeye gitti ama bi dur dedim kendime de 
Humus, dut pekmezi, acuka bunlar da cam kavanoz içinde geldi. Öyle bir paketlemişler ki kırılmasına imkan yok, öyle de sağlam geldiler. Zaten sitelerinde de ''kargoda kırılmaz %100 garanti'' yazmışlar. Haklılar da...

Türk Kahvesi ve lokum da var paketimde 

Bu nazik hediyeleri için de çok teşekkür ediyorum. 

Siparişimi verdim 48 saat içinde kargom geldi...
Kargo takip ve bilgilendirme de oldukça başarılı, takdir ettim.
Sitede sık sık kampanyalar oluyor, ben ilk siparişte 10 TL indirim kampanyasından faydalandım mesela...
İndirimleri kaçırmamak için memlekettengelsin i takip edin derim :)





sizin memlekette ne meşhur?


6 yorum:

  1. Ne harika bir fikir bu! Çok güzel düşünülmüş, ben de ilk fırsatta bakacağım! Hem yerel ekonomiye de faydalı!

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel paketlenmiş ben de bakayım :D afiyet olsun...

    YanıtlaSil
  3. çok merak ediyordum bu siteyi sipariş vereceğim bende

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..