21 Ağustos 2014 Perşembe

Avon Planet Spa Vücut Peelingi

Avon Planet Spa serisi ürünlerinden en sevdiğim: Planet Spa vücut peelingi
Ölü hücrelerden arınmak, cildi derinlemesine temizlemek ve ferahlık için kullanıyorum.

Avon Planet Spa Ölü Deniz mineralleri içeren peeling
kavanoz ambalajında sunuluyor. 
200 ml kavanoz ambalaj uzun süre gidiyor.
Az miktarda uygulamak yeterli geliyor.


Granülleri tam kıvamında ne çok küçük ne çok iri.
Hoş kokusu hiç de ağır değil, ferah bir kokusu var.
Duş sırasında kullanım için ideal. Hem kıvam, hem ambalaj olarak.
Kese ile kullanabileceğiniz gibi direk elinize yeterli miktarda alarak da kullanabilirsiniz. Ben keseyle kullanmayı tercih etmiyorum. Granülleri çok iri olmasa da etkili, keseyle birlikte kullanırsam etkisi daha da artacaktır.
Duş jelinden önce peeling uyguluyorum ve keseden aldığım sonuçtan daha başarılı olduğunu düşünüyorum.



Eğer kıl dönmesi ve batık sorununuz varsa ona da çözüm olabilir. 
Sadece el ve ayaklarda da kullanmayı tercih edebilirsiniz.



9 yorum:

  1. Planet spa serisini ben de çok seviyorum bu serinin bir de saçlar içini vardı ama onu daha sonra kaldırdılar maalesef.

    YanıtlaSil
  2. ben bunu bulayım da kullanayım,kese yapmayı çok severim,daha etkiliyse ne ala

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlim :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa benim de vucut peelingine ihtiyacim var . Ozellikle bacaklarim icin. Bu urunu merak ettim. Guzel ginlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bacaklarda batık sorunu varsa batıklar için özel bir peeling hakkında yazmıştım daha önce, ona da bakabilirsin

      Sil
  5. havyar özlü olanın soyulabilen yüz maskesi var bende de cok memnunum bu seriden.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..