11 Ağustos 2014 Pazartesi

Sidekicks Katlanabilir Babetlerim

Tatil dönüşü beni ofiste bekleyen kargo paketlerinden biri de Gratis'ten 
Her kadının ihtiyacı olan harika bir buluş SideKicks Katlanabilir Babetler ...

Düğün dernek, sıkıcı iş toplantıları, uzun yürüyüşler, partiler ve aklınıza gelecek başka ortamlarda da ayağı ağrıyan yada ayakkabısı vuran insanlardan olmuşuzdur elbet...
Böyle zamanlarda çantadan SideKicks Katlanabilir Babetler çıksa nasıl da güzel olur değil mi?

Geçen akşam komşularımla yine bir kahve sohbetinde bir ablanın düğüne bir çanta babet ile gittiğini anlattılar.
Düğünde oynayıp ayakları ağrıyanlara babetleri dağıtmış abla. Hayatta böyle düşünceli insanların olması da ne güzel...

Öyle oynamaktan ayaklarım falan hiç ağrımadı ama uzun yürüyüşlerde veya uzun süren iş toplantılarında çantalı SideKicks Katlanabilir Babetler benimle olacak bundan böyle...
Teşekkürler Gratis



Siyah, dore, gümüş, pembe renklerinden oluşan 4 farklı renk seçeneği ve S – M – L – XL boylarıyla Gratis'lerde satılıyor.

2. babet için benim gözüm dore renkli olanda :)






6 yorum:

  1. Güle güle kullaaan. :) çok güzeller.

    YanıtlaSil
  2. Rahat mı gerçekten ben d ekararsız kaldım almakta..

    YanıtlaSil
  3. Bu babetler çok işe yarıyor. Yurtdışında discolarda falan bu tarz ürünler tıpkı yiyecek-içecekler gibi makinalarda satılıyor yani denemedim ama baya rahatlar gibi görünüyor. :)

    YanıtlaSil
  4. bayıldım, çok rahat görünüyorlar, iyi günlerde giyin

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..