28 Ağustos 2014 Perşembe

Ben de modaya uyup ''kimono'' landım

Bu yaz neler moda?
Şortlar, pantolon etekler, püsküller, sandaletler ve tabi ki kimonolar...
İnternet sitelerinde modellerin üzerinde bir sürü kıyafet beğenen ama mağazaya gittiğinde aradığını bulamayan bir insanım. Birkaç kez üst üste kimono ile kombin paylaşımı görünce dayanamadım hemen google efendiye sordum kimono nereden alırım. o kadar çok absürd siteler ve rakamlar çıktı ki ne desem boş...
Kimono ceketler ile bohem duruşu dar paça pantolonlar yada yırtık kot pantolonlarla sağlamak mümkün. Bir de plajlarda kullanımı çok hoşuma gidiyor.
Velhasıl ben aradığım normal fiyatlı bir kimono ceketi modasor dan buldum. Normal fiyatlı diyorum çünkü çok yüksek fiyatlarda tasarım ürünler kimono ceketlerde bana pahalı geldi. 
Dolabımda bir kimonom olsun diyerek modasor arama motoruna kimono yazdım. Çok fazla marka ve ürün içeriyor modasor ancak neredeyse bütün alışveriş sitelerinin verilerini çekiyor, arama motoru ile tam da ihtiyacınız olan şeye sizi yönlendiriyor. Kimono ararken kedinizi sandalet reyonunda bulmuyorsunuz :))
Karşıma çıkan model budur:


Hemen arkadaşlarla mesajlaşmalar ve fikir almalar derken oy birliği ile beğenildi ve ben siparişimi verdim bile. Bayramdan 1 hafta önce verdiğim sipariş dualarımla devam etti. Çünkü bayram tatiline gitmeden kimonomu teslim almak istiyordum. Çok şükür hemen de geldi.
Bayramda dar paça pantolonlarımla kombin yaptım, yeni kombinlerim de var aklımda, yakında paylaşacağım.

Modasor ana sayfasında stil danışmanlarından öneriler, yeşil-mint renkler için özel bir bölüm, 50 TL altı bikinler, çantalar diye özel bölümler de bulunuyor. Arada bir bakıyorum, devamlı yenileniyor. Siz de bir göz gezdirin derim. Bir de efsane bir bölüm için size ipucu modasor arama motoruna ayakkabı yazın, sonuçları görün :) 50315 ürün çıkıyor...
Son olarak modasor iphone uygulaması da var!!!


Modayı takipte kalın,
Sevgiler. 


8 yorum:

  1. çok hoş kimono. bende istiyorum ama istediğim gibi bulamıyorum. güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel sahiden,güle güle giy:)
    ben uzunca olanları da çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  3. güzel günlerde giy çok güzelmiş renkleri

    YanıtlaSil
  4. Vaaayyy tatlim sana cok yakisacak eminim gule gule kullan

    YanıtlaSil
  5. Bayıldımmmmmmmmmmmmmmmm!!! Güzel günlerde giy, fotoğrafları bekliyorummm, opuyorummm :)

    YanıtlaSil
  6. çok şık bir kimono güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzelmiş.Hafif olması ise ne kadar rahat olabileceğinin kanıtı,güle güle giyin:)

    YanıtlaSil
  8. hepinize güzel yorumlarınız için teşekkür ederim.
    Yakında bir stil postu gelecek :)

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..