18 Ağustos 2014 Pazartesi

Benim Yuvam ile gönüllülük


7 yıl önce bir internet haberinde rastladım benimyuvam ekibine. 
Çocuklar, çocuklarımız ve sevgiyi paylaşmak. İçim hemen ısındı bu fikre.
Funda hanım ve Nevin hanım ile yazıştık. Benimyuvam ile ilgili yazılmış bir sürü şey okudum. Yaptıkları tüm faaliyetleri inceledim. Ve işte o gün geldi çattı. Benimyuvam ekibiyle ilk yuva ziyaretime katılacaktım. Tarifsiz bir heyecan, mutluluk ile erkenden hazırdım. Diğer gönüllüler de oldukça sıcak ve samimiydiler. İlk yuva ziyareti benim için hayatımda unutamayacağım güzel günlerden biri oldu. Burada bunu tarif etmeye anlatmaya çalışmayacağım çünkü bu imkansız...
Bahçelievler yuvayı ziyaret ettik, birlikte parka gittik. Oyunlar oynadık. Bilmeceler sorduk. Bol bol güldük.

Bir süre sonra gidemedim ziyaretlere. 
Ancak Funda hanımı takip etmeye devam ediyorum.
Sürekli bir faaliyetler, bitmeyen bir enerji ile iyilik ve sevgi dağıtıyorlar. İnanılmaz güzel programlar yapıyorlar. Şehir dışında yuvaları da geziyorlar. Kardeş buluşmaları yapılıyor. 
Gönüllü olmak başka bir şey...
Benim Yuvam gözünden çocuk:
Bize göre her çocuk, çocuk;

Çocuk bize her yerde çocuk... İşte bu kadar basit...
Yaramaz, afacan, canavar, esmer, sarışın, akıllı, cin gibi etiketi yok bize göre çocuğun.
Etiketleri yapıştıranlar büyükler.
Çocuk saf,
Çocuk açık
Çocuk yalın.
Ve biz bu çocuğun peşindeyiz.
Çocukluğumuzun peşindeyiz aslında.

Siz de iletişime geçmek isterseniz: benimyuvam.org


Sevgi dolu günler


2 yorum:

  1. bakıcam mutlaka..

    YanıtlaSil
  2. Ben geldim iadeyi ziyarete:)))
    Hemen bakiyorum bu yureklerin bulusmasina, sevgiler...

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..