29 Ağustos 2014 Cuma

evde Pony olur mu?

Badem'in pony hayranlığı devam ediyor. Bu yaz arkadaşlarla gittiğimiz bir çiftlikte ata binmişti. Ben o gün ata binemedim. Sonrasında da binemedim. Bacağımı o kadar havaya kaldırırken atın üstüne çıkmam bana imkansız görünüyordu. Ben de at binmekten vazgeçtim. Badem ise küçük atlara hop biniyor.Normalde 5 dakika için bile yanımdan ayrılmaz ama ata biniyorsa arkasına bakmadan gidiyor.  İksir Resort Town kısa tatilimizde çok sevmişti ponyleri yineAdını da benekli koymuştu. Onunla sohbet etmişlerdi söylediğine göre...

O günden beri de ''neden evimize pony almıyoruz anne/baba'' sorularıyla boğuşuyoruz. Sonunda gerçek pony alamayacağımızı, ancak oyuncak pony alabileceğimizi fark ettik. Hemen toyzzshop tan siparişimi verdim. Çünkü oyuncakçıya birlikte gitsek dikkatimiz dağılacak, başka başka oyuncaklara takılacağız. Ne için geldiğimizi unutacağız. Hedeften uzaklaşacağız... Ve saire, ve saire....


Evde sürpriz bekleyen bir badem olması gerçekten çok güzel bir şey. Çok şükür. Geçen akşam hediye paketi ile eve gidince çok mutlu oldu. 


Fur Real Hasbro oyuncaklarından yavru pony  sırtına çok az bastırınca yürüyor. Artık biz nereye beneği olmayan Benekli Pony oraya :)  



2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..