3 Ağustos 2014 Pazar

bir bayram daha geçti


Ömürden bir bayram daha geçti...
Geçmiş bayramımız kutlu ve mübarek olsun.
Bu bayram tatilinde yine ailemizle beraber olduk. Bayramları uzun yıllar sevmedim. Hoş şimdilerde de içimde bir burukluk yok değil. Yaş mı ilerliyor yoksa zaman her şeyin ilacı mı bilmiyorum ama insan, evladı olunca bazı şeyleri daha farklı yaşıyor. Daha güçlü daha dayanıklı olabiliyor. Anne baba olmayınca bayram, bayram tadında olmuyor. Eğer siz anne baba iseniz işler biraz olsun değişebiliyor. Biz her bayram büyüklerimizle olmayı tercih ettik. Ablalarım, eşimin ailesi bizim büyüklerimiz.
Badem doğduktan sonra biz de onun büyüğü olduk :) Bayram tatilleri kısa da olsa imkanlarımızı değerlendirdik, bir arada olduk.
Bu bayram da eşimin ailesiyle beraberdik. Tabi aynı zamanda 10 yıldır benim de ailem oluyorlar...
Eğer şehir dışına çıkamıyorsak İstanbul'da ablamın yanında olduk. Şehir dışında ise hem eşimin ailesiyle hem de büyük ablamda olmayı tercih ettik. Yaz tatili, senelik izin olarak değerlendirmedik. Bundan sonrası için ne olur bilmiyorum ama imkanlarımız olduğu sürece beraber olmayı istiyoruz.
Aslında daha çok şey yazacaktım. Fotoğrafta gördüğünüz manzarada bol bol düşündüm.
Evin en küçüğü olarak ablalarım olduğu için kendimi çok şanslı hissediyorum. Bunu söylerken de kardeş şart diyorum.

Bu bayram yola çıkarken Allaha şükrettim:
Çok şükür gidecek yerlerimiz var
Çok şükür imkanlarımız var
Çok şükür sağlık ile gidebiliyoruz
Çok şükür ...


Umarım sevdikleriniz ile sevenleriniz ile şeker tadında bir bayram geçirmişsinizdir.

Not: Biz bayram tatiline ablamda devam ediyoruz, çalışanlara kolaylıklarla dolu bir hafta dilerim.


Bademlebuduk

2 yorum:

Yorum yazan eller dert görmesin..