19 Ağustos 2014 Salı

Bademin gelin arabası

Badem bu aralar çok rüya görüyor sanırım. Bir de uykusunda konuşuyor. Hem de öyle yarım yamalak değil, gayet güzel ve açık konuşuyor. Gece yarısı neredeyse sohbet edeceğiz. 
Rüyalar gerçek olsa ...

Dün gece Badem'in anlattıkları:
işte bu gelin arabasından istiyorum.
Pembe
Üstü böyle açık bir araba
Çiçeklerle süslenmiş olsun
Ben de gelinliğimle el sallayacağım, herkes bana baksın

Sanırım Badem'in hayalindeki gelin arabası böyle bir şey:

Devam ediyor:
Hayır nişan istemiyorum ben mor elbise giymeyeceğim gelinlik giyeceğim... 

Nişan elbisesi kısmında biraz huysuzlaşıyor. Sesler değişiyor.
Geçen hafta bir arkadaşımın nişanına gitmiştik. Neden gelinlik giymemiş dedi. Ben de bu nişan, nişanda da farklı elbise giyilir, istediğin renk dedim. Arkadaşım beyaz bir elbise giymişti. Sanırım onun elbisesini beğenmedi, ben mor giyeceğim demişti.
Önce nişan, kına gecesi ve en son düğün olur diye durumu anlatmaya çalıştım. Sanırım biraz aklına takılmış.
Bundan sonra daha basit anlatmayı deneyeceğim.

Allah iyilerle karşılaştırsın kızım seni, gelin arabası - nişanlık bunlar geçici şeyler diyerek konuya girsem mi :)




4 yorum:

  1. Ben onun agzini yerimm!!! O gunlerini gorurmuyuz bademin?? Cok guzel gelin olur alim allah .. tokasini hala veremedim kuzumun :( gelin olmadan yetistirsem bari hehehehhh

    YanıtlaSil
  2. Çocukların hayalleri insanı nasıl da şaşırtıyor değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke hayal gücümüz hep böyle dipsiz bucaksız olsa

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..