5 Ağustos 2014 Salı

film önerisi: Aynı Yıldızın Altında

Çok duygusal, romantik, sevgi dolu harika bir film önerim var:
Aynı Yıldızın Altında


Kitaptan uyarlanan  bu film 27.Haziran.2014'te gösterime girdi. Anne olduktan sonra daha az gider oldum sinemaya ama yine de filmi sinemada izlemekten vazgeçmedim.
John Green'in tüm dünyada çok okunan The Fault in Our Stars orjinal isimli kitabından uyarlanmış.
Bay Bademlebuduk'un seçimi ile birkaç gün önce bu filmi izleme şansım oldu. Hem de bizim için özel olan bir günde...
Filmin başlamasıyla ilk dakikalarda ağlamaya başladık. Filmin sonuna kadar bol bol ağladık diyebilirim...

Kitabı okumadığım için film ile kitabı karşılaştıramıyorum. Film tek başına çok başarılı...

16 yaşında kanser hastası genç bir kızın anlatımıyla başlıyor film. 13 yaşında hastalanan Hazel devamlı tedavi altında yalnız bir genç kızdır. Bir destek grubunda Augustus ile tanışır ve hayatı değişiverir. Daha fazla detay vermeyeceğim, izlemenizi öneriyorum. 
Bu iki genci ve aşklarını biz çok sevdik. Bazen bizi güldürdüler, epeyce ağlattılar. 
Filmden sonra hayatınızdaki güzellikler için şükredeceksiniz. 




4 yorum:

  1. Arkadaşım da çok övdü bu filmi ..

    YanıtlaSil
  2. Kitabi bende okumadim ve filmide merak ediyordum. Mutlaka izleyeceklerimin arasinda. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. genelde kitabı okuduktan sonra film yeterli gelmiyor, ben de kitabı okumadım

      Sil

Yorum yazan eller dert görmesin..