7 Temmuz 2015 Salı

Bohem trendi

Bohem tarzı denince benim aklıma gelenler rahatlık, dağınıklık, desenler geliyor. Bohemian kelimesi çingenelerden geliyor. Çingeneler gibi rahat, özgür ve gezgin ruhlu giyim tarzına günümüzde daha çok Boho Chic deniyor. 


Boho Chic özellikle bohem tarzın modern aksesuarlar yada parçalarla birleştirilmesiyle oluşuyor. 
Şal desenler, çiçekler bohem tarzın olmazsa olmazları. Etnik desenler kullanıldığında gözü de yormuyor ve özellikle toprak tonları tercih ediliyor.

fotoğrafa tıklayarak detayları görebilirsiniz

Uzun etekler ve elbiseler bohem tarzını vurguluyor. Uzun etek üzerine tercih edilen kısa büstiyerler bohem tarzı tamamlıyor.



Püsküller de bohem farklılıklarından bir tanesi. Süet ile püskül birlikteliği kışın ne kadar da güzel görünüyor. Yaz için püsküllü elbiseler ve kimonolar. 

Kovboy şapkalar ve gösterişli etnik detaylı takılar bohem tarzın en hoş aksesuarlarından. Tüylerden yapılan küpeler, üst üste takılan bilezikler... 
fotoğrafa tıklayarak detayları görebilirsiniz

Benim tercihim, bol ve uzun üstlerin altında dar paça pantolonlar olsa da bu uzun elbiseye bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.

fotoğrafa tıklayarak detayları görebilirsiniz

Sizce de hippileri anımsatmıyor mu?

Havalar nasıl olursa olsun sizin havanız rahat, özgür ve mutlu olsun :)





15 yorum:

  1. Bana da Hippileri anımsattı :) Hepsi güzel ve rahat kıyafetler ama uzun etekle, elbise çok hoşmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller ama kendime pek yakıştıramıyorum bu tarz kıyafetleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ikili takımlara bayılırım ama onları kendime yakıştıramıyorum, yoksa sitede çok değişik modelleri var ama resimleri eklemedim :D

      Sil
  3. aztek desenli püsküllü elbise çok hoş bir seçim olmuş. 10 numara 5 yıldız bir ürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. plaj elbisesi olarak süper, fiyatı da uygun

      Sil
  4. Çok güzeller. Ayrıca en sonraki beyaz elbiseye de bayildim. $19 dan da aşağı inmiş olması daha da ilgi çekici.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok güzel :) özellikle uzun elbiseye bayıldım

    YanıtlaSil
  6. hepsini de ok beğendim uzun elbise ayrıca süper , severim bu tarzı rahatlık ön planda:)

    YanıtlaSil
  7. Salaş giyinmeyi hic benimseyemedim yakismiyor bana anca boyle karsidan aa cok guzel diye ic geciriyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Tam benim tarzım kıyafetlermiş :)

    YanıtlaSil
  9. salaş kıyafetler bana da pek yakışmıyor ya da ben öyle düşünüyorum bilmiyorum ama beyaz elbiseye en sondaki olana bayıldımm ya =)

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller.. Hem rahat, hem şık :)

    YanıtlaSil
  11. Birinci ve üçüncü kıyafetleri çok beğendim. Çok güzel bulmama rağmen dışarıda çok da tercih edemiyorum. Malum çocuk olunca şıklıktan ziyade rahatlığa bakıyoruz.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..