16 Temmuz 2015 Perşembe

güneş koruyucu kremlerim #1

Güneşin bizi çoğu zaman sıcaktan bunalttığı şu günlerde güneş koruyucu kullanmadan dışarı çıkmıyorsunuz değil mi? Hem yüzümüz hem de açıkta kalan diğer bölgelerimiz için güneş koruyucu kullanmalı.

Güneşi görür görmez hemen 50 SPF kremlerden kullanmaya başlarım ben. Nisan - Mayıs aylarında bile başlayabilirim. Güneş koruyucu kremlerde Paraben içermemesi benim için önemli. Avene renkli güneş koruyucu krem de paraben içermiyor
avene günş kremi kullananlar

Avene Güneş Koruyucu Krem-Renkli Teintee

Renkli olduğu için cilt rengine de hemen uyum sağlıyor. Ayrıca fondöten kullanmaya gerek kalmıyor. Fondöten pudra kullanmayı zaten çok sevmiyorum, bir de yaz günlerinde kullanmayı hiç de istemiyorum. 
Yaz günlerinin istenmeyen görüntülerinden biri de bölge bölge parlayan cilt değil mi? Matlaştırıcı etkisi ile parlama sorununa da çözüm oluyor.
Avene termal suyu da içerdiği için cildi yatıştırma özelliği var. 
Cildiniz çok kuru ise öncesinde nemlendirici krem kullanmanızı öneririm. 

Geçtiğimiz hafta neredeyse tam gün dışarıda işim olduğu bir gün sabah koruyucu kremimi sürmeyi unutmuşum. Akşama kadar yüzümde yanma hissettim ve günün sonunda kıpkırmızı yanaklarımı ayna karşısında gördüm. Hemen bol nemlendirici ile yüzümü şımarttım. Bir daha da unutmamaya çalışacağım. 
Sadece tatilde değil her zaman güneş korumasına özen göstermeli. 
Avene güneş koruyucu yağı hakkında fikirlerimi de tatil dönüşü yazarım blogda, haydi herkese iyi tatiller.






6 yorum:

  1. oleeeey faydalı bilgiiiii :)

    YanıtlaSil
  2. Avene'in güneş kremini denemeyi ben de istiyorum yıllardır Seba Med kullandım bir değişiklik olsun istiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba sizi mimledim. Cevaplarınızı merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  4. Ben de 3-4 senedir Avene kullanıyorum, çok da memnunum.

    YanıtlaSil
  5. avenei bende beğenerek kullanıyorum

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..