9 Temmuz 2015 Perşembe

Oriflame Optimals Seri mavi beyaz

Ezgi Mola'nın marka yüzü olduğu Oriflame'in birbirinden güzel ürünler içeren bu paketini bir süredir kullanıyorum. Daha önce denediğim ve çok beğendiğim Oriflame The One serisi ile tekrar karşılaşmak çok güzel oldu. Oriflame Optimals ise yepyeni bir deneyim oldu benim için.


Optimals serisi yüz yıkama jeli, toniği, gece ve gündüz nemlendiricisi ile göz kremini inceleyelim, ne dersiniz?


Optimals serisi ambalajları görür görmez bana tazelik hissi verdi. Mavi ve beyaz birlikte kullanılan ambalajlarda sadelik ön planda.
Optimals gece ve gündüz kremleri cilde ışıltılı bir görünüm kazandırmaya yardımcı oluyor. Özellikle yaz aylarında yağlandırmayan yapısı ile rahatlıkla kullanılabilir. Keşke güneş koruyucu özellikleri de olsaydı diye düşünmeden geçemedim. Nemlendirici krem yaz mevsiminde hafif olmalı. Göz çevresi bakım kremi gece ve gündüz kremlerine göre daha yoğun görünüyor ve sürüldüğünde hissediliyor. Özellikle kaz ayakları için düzenli kullanmalı. Onun sonuçlarını da yıllar sonra göreceğiz inşallah :)
oriflame optimals

Optimals yüz yıkama jeli serinin diğer ürünlerine göre daha hafif bir ürün. Yüz yıkama jelleri konusunda biraz hassasım. Üzerinde yüz yıkama köpüğü yazdığı için köpürmesini bekledim ama diğer köpükler gibi değildi. Köpürmedi. Cilt bakım süngeri ile kullanarak temizleme özelliğini artırmaya çalıştım. Siz köpük olarak beklentiye girmeyip jel olduğunu kabul ederseniz çok memnun kalabilirsiniz.

Optimals Tonik ise oldukça güzel. Ferahlatıcı ve arındırıcı özelliği hissediliyor. Özellikle geniş gözeneklerden şikayetçi iseniz benim gibi, bu tonik size iyi gelecektir. 

The One serisinin mat kırmızı ruju ve maskarası da 10 numara!
The One maskara hakkında arşivden bir yazıyı okumak isterseniz linki tıklayabilirsiniz. 







9 yorum:

  1. güle güle kullanın ürünler güzel :)

    YanıtlaSil
  2. Oriflame markasına güveniyorum şans verilebilir sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel seriymis canim gule gule kullan :-)

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanmaya devam et canım...

    YanıtlaSil
  5. Oriflame'den hiç cilt bakım ürünü kullanmadım. Denenebilir ürünlere benziyorlar. Ayrıca o arkada ki çanta ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  6. güzel günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  7. the one serisinin rujunu çok severek kullanıyorum bende

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan canım ben Oriflame ürünlerini henüz hiç denemedim ama memnun olan çok sanırım.

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..