27 Temmuz 2015 Pazartesi

Banyo Dekorasyon Fikirleri


Evimiz bizim dünyamız. Çeşitli aksesuarlar, modern dokunuşlar, saklama üniteleri hep ilgimi çekmiştir. Özellikle market alışverişlerimde dekorasyon dergileri alıp, evde kahve keyfi ile karıştırdığım doğrudur. 

Yeni keşfim online bir dekorasyon dergisinden bahsedeceğim size. Tarz, yenilikçi ve son trendlerde dekorasyon için Homify online sitesine göz gezdirebilirsiniz.


Sizin için banyo dekorasyonunda önemli olan nedir? 

Benim için işlevsellik ve yer kazanımı daha sonra da görsellik
Yeni bir güne hazırlanmak ve günün yorgunluğunu atmak için evimizde uğradığımız ilk nokta banyomuzdur. 

İlk dikkatimi çeken banyo dekorasyonu da renkli ve enerji verici. Özellikle sabahları ayılmak için ihtiyaç duyulacak cinsten, neşe dolu bir banyo. Özellikle renkler ve aydınlatma banyoyu bambaşka bir görünüme kavuşturabiliyor. 
dekorasyon fikirleri

Lazienka / Homify

Dar alanda da şık ve trend bir banyo dekorasyonu yapılabilir. Minimalist bir tasarım!
banyo dekorasyonu
Sinan Korkulu / Homify
Sinan Korkulu / Homify

Banyoda ayna olmazsa olmaz elbette ama bu kadar yoğun ayna varsa temizliği de siz yapıyorsanız sizi zor günler bekliyor olabilir. Eğer bakımını ben yapmıyorsam böyle bir banyo isterdim doğrusu. 
Duvara veya tavana monte edilmiş aydınlatma aksesuarları en çok banyolara yakışıyor. 
dekorasyon
Banho Casal
Banho Casal

Klasik bir dekorasyon ile çamaşır makinesi ve havlu dolabı ile birlikte farklı bir tasarım karşıma çıkıyor. yumuşak renkler ve samimi bir tasarım bence. Geniş bir alanı olsa ayaklı banyo küvetlerini düşünüp rustik bir banyo dekorasyonu yapabilirim. 
banyo dekorasyonu
homify
homify

Özellikle banyonun metrekaresi ve yerleşimi banyo dekorasyonu yaparken önemli oluyor. En küçük alanları bile kullanıma katabilmek ve aynı zamanda sıkışıklık hissi yaşamamak için işlevselliği ön plana almalı. Çoğu zaman dekorasyon dergileri bu anlamda yardımcı oluyor. 
Ben de Homify sitesinde gerçekten farklı tasarımlar gördüm. Birebir uygulamayacak olsam da hepsinden aklıma yatan fikirler çıkardım diyebilirim.
Yüzlerce farklı tasarım arasından siz de kendinize uygun bir çözümü kolaylıkla bulabilirsiniz.






8 yorum:

  1. Bayılırım dekorasyon dergilerine :) ilk iki banyo oldukça şık ve kullanışlı görünüyor

    YanıtlaSil
  2. Ayyy bayıldım ama ben bu banyolara ilk resimdeki sarı banyo içimi açtı çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. Ah ah evimi yeniden dekore edebilsem neler yapacağım da :(((

    YanıtlaSil
  4. Çok şık görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  5. İnsan bu banyolardan çıkmak istemez ki :)

    YanıtlaSil
  6. Sarı olana bayıldım çok güzel olmuş. O dergilere bakamıyorum artık çünkü evi komple değiştirmek istiyorum her bakışımda ve kendi evimden soğuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Gelecek yaza bende tadilat yaptıricam iyi fikir oldu

    YanıtlaSil
  8. Banyo Dekorasyonu onemli benim banyoda çok renkli ve süslü

    YanıtlaSil

Yorum yazan eller dert görmesin..